Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

3 hónap után...xD

2011.06.26. 21:56

szerző: Petrus92

Nah halika mindenkinek:D

durva milyen régen írtam már kb 3 hónapja... annyi minden történt velem:D júúúúj...xD

akkor kezdeném is:D

 

első rész mindig a focié...Barcelonáé:D

velük is történt egy pár dolog a legutolsó posztom óta:D igaz h a Copa del Rey-t a Madrid ellen: DE aztán kiejtették őket a BL-ből:D majd a döntőbe a Manchester Unitedet is legyőzték:D és így 4. BL győzelmüket ünnepelhették, és ünnepelhettük mi szurkolók is:D de az a meccs, igen szép volt:) és 3:1-re győztünk:D

elötte meg a spanyol bajnokságot nyerték meg:D 4 ponttal a Madrid előtt:D nagyon tudnak a srácok:D:D:P<3<3 aztán így most szünet van. Meg átigazolások... vagy jön Fabregas a nyáron vagy nem.. xD de sztem nem kell mert Thiago Alcantara nagyon nagyon tud:D nagyon jól csinálja:D tegnap is a U21-es EB döntőn fejelt egy gólt:D ügyes a srác:D

Július 23-án lesz Horvátországban egy meccsük:D ilyen barátságos, felkészülési meccs, oda jó lenne elmenni:) és továbbra is és örökké Visca el Barca!!!!<3<3

 

aztán focit félre téve. Április végén elballagtam, május elején megírtam az írásbeli érettségiket. És június 16-án jelentem... LEÉRETTSÉGIZTEM:D:D:D:D:D

olyan boldog vagyok/voltam:D igaz h magyarból nem az sikerült amit akartam, de megvan és ez a lényeg:D meghát matekból meglett a 25% azaz nem kellet szóbeliznem a kettesért:D-ennek örömére elégettem a matekfüzetem...xDxD- ettől féltem a legjobban:S de sikerült:D áháháhá:D boldogság:D:D

 

meg azért sikerült egy utolsó osztálykirándulást is összehozni Péliföldszentkereszten(Bajót, Mogyorósbánya és Nagysáp között-környékén-tőlünk is 10 perc). Ha valakinek meséltem h oda megyünk/mentünk, mindig azt mondták h ott nincs semmi. De épp ez volt a jó,hogy nem az volt h mindenki egy városban szanaszét hanem hogy egy helyen voltunk, egyottalvós-szalonna sütős-kirándulós-esti tábortüzes osztálykirándulás volt:) de nagyon jó volt:D hálószákban aludtunk... de az tuti hogy én többet olyanba nem alszom..xD mikor alszom elég sokat forgolódom...abban meg nem tudtam kényelmesen megfordulni...xD

az már más dolog h vasárnap indultunk én meg még szombaton Ice Beachen(Tát) tomboltam és aludtam 3 órát..xD de hatalmas kirándulás volt:D

 

a nyár eddig elég jól alakult, néha unatkoztam, de amúgy nagyon jóó:D élvezem a nyarat, és élem a fiatalok életét:D ha olyan nyaram lesz, ahogy kezdődött,akkor az elég jó nyár lesz:D:D pasikkal úgy vagyok h most nyárra nem akarok komoly kapcsolatot:D élvezem a nyarat:D:D

meg szeretnék nyáron dolizni vmit... vmi könnyű munkát (mármint nem nagyon fizikait)... regiztem már ilyen diákmunka izén, állítólag majd hívnak. De ha valaki olyan olvassa a blogomat aki tud nekem ajánlani nyára vmit, az írjon Facebookon, vagy az e-mail címemre(petrush.16@gmail.com) nah mind1...azért köszi:)

 

most mutatok pár zenét, akarsz belehallgatsz, akarsz nem:)

www.youtube.com/watch-ez a zene olyan nyári-vízpartos hangulatos:D imádom:D

www.youtube.com/watch-ezt ha jól tudom régebben is kiraktam ide, csak most látom mindenkinél vagyis nagyon sok embernél h „mekkora jó” meg ilyenek xD mind1... időben:D amugy meg nagyon jó Zumba zene:D

www.youtube.com/watch-ezt mikor először hallottam azt mondtam „ dek*va jó:D” és máig imádom:D szöövege meg...:$:D

www.youtube.com/watch-ez egy másik stílusú szám Rihannától, de nagyon jó ez is:)

www.youtube.com/watch-erre hirtelen vagyis inkább véletlen bukkantam rá youtube-on, rögtön megszerettem, és az elején a csajszinak Barcelona sapija van, meg ha jól vettem ki a klipből ott forgatták, bár sajnos még nem jártam ott:( szóval ezért nem megkövezni:S xD

www.youtube.com/watch-Snoop Dogg Ft. David Guetta, ezt is imádom. Ezt a számot először Piqué twitteres* oldalán láttam,meghallgattam és hűűű:D elnyerte a tetszésemet:D

www.youtube.com/watch-ez a Lady GaGa nem normális xD viszont a számai nagyon ott vannak:D

www.youtube.com/watch-Daddy Yankee:D:D Ft Prince Royce-reggaeton,imádott zenei stílusom:)- nagy zene:D

www.youtube.com/watch-Pitbull:D ahw... ez a zene is:) régóta imádom,bár klipp az nemrég jött ki:)<3

www.youtube.com/watch-új Enrique Iglesisas és Usher Lil Wayne:):D imádom:D<3

www.youtube.com/watch-ez is reggaeton zene, Tony Dize Ft Zion y Lennox- ezt a zenét úgy imádom h hajaj:D meg a klip is nagyon jóó:D meghát ahogy Tony a klipben kinéz*<3* (0:15) júúúj:D ahw...:D xD:D:$:$

 

*apropó twitter:) nekem is van már régebb óta twitteres oldalam:) lehet follow-olni xD twitter.com/Petrus1020 ;)

 

hm... asszem akkor ennyi lenne ez a post is:) nem lett túl hosszú, de a lényeget tartalmazza:D

és tudjátok kérdés vagy kérés , msn, fb..stb..:)

 

nah tsóóók:)<3<3<3

 

Címkék: zene foci nyár

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr893017168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása