Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-09-01

2010.09.01. 14:52

szerző: Petrus92

Hali

Hát igen,elérkezett ezt a nap is, amitől rettentően féltem...(meg sztem más is) elkezdődött az iskola, és első nap után már kijelenthetem,hogy szopcsi lesz ez az év...de nagyon...utolsó év,kaptunk új töritanárt,akivel csak pénetekn talizunk először, de már igencsak izgulok,hogy utolsó évben kapni új tanárt:S aj-jaj...:S valamint vissza kapjuk a volt magyar tanárunkat, aki 9.be tanított és 10.ben pedig csak kb 2-3 hónapot...mert beteg lett. Jah,szóval ez van. Bár sztem az órarendünk nem vészes...mármint lehetne rosszabb is... pénteken pl 4 órám van, de ez még változni fog, mert a plusz órák(2 vagy 4)(fakultációk) még úgyis átrendezik... nah mind1,majd meglátjuk...bár igazából nekem csak 2 plusz órám lesz, mert föciből tavaly leérettségiztem:D:Dnah mind1, majd meglátjuk,reméljük a legjobbakat...:D csak úgy félek már ettől az évtől...novemberben szallagavató(ami még zsír) de utánna tavasszal az érettségik...pláne matekból...amiből örülök ha görbül a jegy...szép lesz...csak ezt az évet éljem túl...:S

Most pedig foci:)(ígérem nem sok,csak úgy említésképpen) legutobb a felkészülési meccsekről írtam, de azóta voltak már tét-meccsek is. És nem kérdés,hogy a Barca győzött:) Igaz a Sevilla ellen a Spanyol Szuperkupáért kikaptak 3:1-re,bár ott csak fiatalok játszottak, vagy is leginkább belőlük ált a keret,de ügyesen játszottak és igaz hogy kikaptak akkor,de kaphattak volna ki többre is,nah mind1, utánna rá egy hétre már 4:0-ra verték a Sevillat a visszavágón, így az idény első kupája a Barcánál landolt:D <3, utánna a AC Milánnal játszottak a Gamper-kupáért,a 90.perc végén 1:1 volt az állás, de a 11-esekből a Barca jött ki győztesként,így megint nyertek egy kupát...:D ezután vasárnap a Spanyol-bajnokságban az első meccsüket a Racing Stander ellen játszották, őket 0:3-ra verték...hát igen nagyon jól kezdték az idényt:D:D<3 Visca Barca

Képzi eeeel...Facebookon a Képes Sport(gyengébbek kedvéért-heti sportmagazin) oldalán,volt 2x Barcás játék, a nyeremény egy FC Barcelona ébresztőóra volt.Mind a 2x játszottam elsőnek nem nyertem de másodszorra már igen:D és tegnap nézem a KS oldalát és hogy megtörtént a sorsolás és hogy én nyertem...áááá én olyan boldog voltam/vagyok...áááá:D:D bár még nem kaptam meg az órát, dehát tegnap sorsolták,lehetettlen,hogy ma megkaptam volna...nah mind1,majd csak hozza a postás:D

Augusztusban kifestettük anyuékkal a szobámat:D Természetesen...Barcelona színűre:D ami annyit takar,hogy a falak gránátvörösek, és a sarkok 'V' alakban kékek...olyan szupeerrr:D:D:D<3

Mint már azt feljebbolvastátok ez az utolsó évem a gimiben,és utánna még akarok tanulni valamit, bár anyu azt mondta,hogy valami 2-3 éves képzést tanuljak,vmelyik felső oktatási suliban, bár én OKTÁV-ba most nem akarok menni,majd esteleg pár év múlva a műkörmös szakmát kitanulni:) nah szóval, döntenem kellene mit akarok tanulni...és az RTL Klubbon láttam az Örömapa c. fílmet,amiből jött az ötletem,hogy esküvő szervező leszek, de anyu azt mondta,hogy azt nem tudok tanulni felsőbb oktatási intézmyében,és volt egy olyan ötlete,hogy rendezvényszervező. Oké mondom, ez tök szuper, tetszik,benne vagyok...csak utánna néztünk és ahhoz kell matekot tanulni...nah mint tudjátok, matekból olyan szinten vagyok,hogy 2+2...xD szóval még nem tudom,mi lesz, mert ez most elvette a kedvem tőle..bár nem hiszem hogy van olyan szak ahol nem kell vmilyen szinten matekot tanulni...nah mind1, majd meglátjuk mi lesz februárig el kell döntenem...:S

Most adok pár linket a mostani kedvenc zenéimből... Elsőként egy duettet mutatok,Charice ft. Iyaz-Pyramid->www.youtube.com/watch ; Következő egy nagyon jó zene,nekem nagyon tetszik,erről biztos hallotatok:Taio Cruz-Dynamite->www.youtube.com/watch ezután mutatnék egy zenét, amit biztos ismertek,nekem nagyon bejött:Travie McCoy ft. Bruno Mars-Billionaire->www.youtube.com/watch most pedig mutatok 6 latin zenét,(én nagyon imádom a spanyol;latin számokat. 1.Wisin y Yandel-Te siento->www.youtube.com/watch 2. Huey Dunbar-Te amaré->www.youtube.com/watch 3.DJ Flex-Te amo tanto->www.youtube.com/watch 4.Xtreme-Baby Baby->www.youtube.com/watch 5. Aventura-Dile al Amor->www.youtube.com/watch utoljára pedig Tony Dize-El Doctorado->www.youtube.com/watch , most egy kis rap Eminem-Not Afraid(bár ezt biztosan ismeri mindenki)->www.youtube.com/watch a másik amit sztem nem sokan ismerhetnek Dirty Money-Hello Good Morning->www.youtube.com/watch Most egy másik szám, ami szintén nagyon bejön, Eminem és Rihanna közös dala:www.youtube.com/watch , megint egy tetszős zene: B.O.B. ft. Hayley Williams-Airplanes->www.youtube.com/watch következő:Iyaz-So big-> www.youtube.com/watch (én nagyon szeretem Iyaz-t:) )  ezután amit szintén biztos ismer mindenki,Flo-Rida és David Guetta közös száma,a Step up 3 zenéje->www.youtube.com/watch kövi kedvencem Ne-yo-Beautiful Monster->www.youtube.com/watch ezután Shontell-Impossible c.számát mutatom->www.youtube.com/watch most pedig Ciara ft. Ludacris-Ride c.száma következik->www.youtube.com/watch és sztem utoljára egy Soulja Boy számot mutatnék a 'Pretty boy swag'->www.youtube.com/watch (nem mondom,hogy az összes zene a legújabb,de én nagyon szeretem őket) Halgassátok,bár ez csak 1 pár a kedvenc eznéim közül,mert ha mindet megmutatnám, nem tudom mikor végeznék velük:) :$

nah azt hiszem,hogy mára ennyi, majd még jelentkezem:)

Cupp-Cupp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr862264468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása