2010-03-26

2010.03.26. 20:38

szerző: Petrus92

Hi everybody!!!!:)

Újra itt:) örültök? ne tagadjátook,tudom:D:D

Jó idő van! Süt a nap:D meleg a levegő:D szupcsi:D És én is zizibb lettem! Nem mindha alapjában nem lennék az,de most nagyon:DxD Nem baj:D kell ez is:D

Kezd már elegem lenni a suliból:S unom már nagyon a korán kelést, a tanulást, azt,hogy lefárasztva jövök haza suliból:S ahhhj elegem van! Most nagyon bele kell húznom, sokat kell tanulnom( létezik ilyen nálam???) április 14ig van időm jó jegyeket szerezni, hogy a tanárnénik jót mondjanak rólam:D "milyen okos,ügyes,kedves,szép aranyos" nagy jól van ezt csak poénnak szántam:) nem vagyok egoista:)

Most hogy jó idő van,szabad időmben többet lehet egyik legjobb barátnőmmel Kittivel(L) sétálunk,beszélgetünk,hülyülünk.Ő is olyan mint én,zizi:D tudjátok..."két hülye egy pár"xD Vevő a vicceimre,érti őket:D Igaz sokszor olt,de csak poénból,és sosem veszem komolyan( csak úgy csinálok mint aki megsértődikxD)Sétálgatunk itt sápon...majd leülünk egyik padra és beszélgetünk,hülyülünk estig:D jól érzem magam vele:) Cup Cup Kitti :)

Másik nagyon jó barátnőm Szaszi:D Vele suliban vagyok nagyon jól,de ez nem azt jelenti hogy csak suliban talizunk.És az is téved aki azt gondolja h csak "sulis" barátnőm.Nem-Nem,Ő is egyik legjobb barátnőm(L) suliban a szünetekbe együtt hülyülünk,és ha suliban minket keres valaki, a második emelet lépcső fordulójában,a radiátornál megtalál minket, a szünetek 80%-át ott töltjük és hülyülünk, beszélgetünk:D Ő is zizi,szóval itt is "két hülye egy pár" folyamatosan oltjuk egymást,de csak szeretetből(L):D És Szaszival nagyon jól lehet bulizni:D április 17-én is készülünk Zenithbe, szezonzáróra,remélem összejön:) Cup Cup Szaszi:)

Nem tudom,ti hogy vagytok vele,de én állandóan David Guetta ft Kid CuDi-Memories-t hallgatok:D nagyon bejön:D legutóbb a Sexy bitch-csel voltam ugyan így. végülis és alapból nagyon szeretem David Guetta-t:D szóval:D hallgassátok ti is:D

Hallotátok? Veres Robinak 'MCDC'-nek elkészült első klippje:www.youtube.com/watch  Nah mit szóltok? Nekem olyan kicsit erőltetettnek tűnik, a Csillag születikben sokkal jobb volt, sztem:D,de ízlések és pofonok,végülsi nem most készült a klipp,csak én most láttam.

Júúúúj ma Kittinél voltam és kutyáztam a kutyusával mini Yorki,Szofi a neve:D és tök cuki:D úgy megszeretgette szegény kutyust:D de Kitti nem engedi h puszit adjak neki,mert egyik nap is mikor megpusziltam ott maradt a rózsaszín szájfényem nyoma xD nem baj, én ettől függetlenül adtam neki. Van egy plüss állata amit ha eldobank neki visszahozza és ma beszívattam szegény kutyát, és nem adtam neki oda, kb 15 perc múlva megunta és lefeküdt és csak nézte XD Azért jól szórakoztam:D

Képzeljétek el! ettem ma epret:D hm...:D nagyon fini volt, kedvenc gyümim:D olyan rég ettem és ma anyuék vettek:D hmmm....:D IMÁDOM

Nah asszem mára ennyi

Folyt.köv.

Cupp Cupp

Címkék: tavasz barátok suli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr381871541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása