2011. december 10-én este 10 órakor megkezdődött az El Clásico-k történetében 216. és 2011-ben a hetedik Real Madrid-Barcelona meccs. Ez az a meccs, amit nem csak a Madrid és/vagy a Barca drukkerek hanem, minden olyan ember néz, aki szereti a futballt, szurkoljon akár egy angol vagy egy olasz csapatnak.

Ezen a napon a drukkerek adrenalin szintje az egekbe szökik, és már az egész napjuk az esti meccsről szól. Facebook  üzenőfalamon sorban olvastam a Barca-t és/vagy  a Madridot szapuló állapotokat, képeket,hivatkozásokat;  én is sok mindent osztottam meg a falamon, de egyik megosztásban sem szidtam a Madridot.

Személy szerint, már én sem bírtam magammal se szombaton, sem a meccs előtti pár napban, teljesen a meccs hatása alatt voltam, de a legrosszabb és a leghosszabb idő mégiscsak a meccs előtti pár óra, mikor minden perc egy örökké valóságnak tűnt, azt hittem sosem jön el a 10 óra.
8 órakor viszont kezdődött a Sport 1-en egy összefoglaló az elmúlt évek Clásico-iról… de emiatt, csak jobban izgultam…:DD

 

Real Madrid 4-2-3-1-et játszott:  Casillas, Coentrao, Pepe, Ramos, Marcelo, Alonso, Lass, Özil, Ronaldo, Benzema és Di María

Barcelona pedig (szerencsére ) 4-3-3-at játszott: Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Abidal, Busquets, Xavi, Iniesta, Cesc, Messi és Alexis

 

… 10 órakor pedig végre elkezdődött a várva várt meccs:D

Totál extázisban voltam, fel sem fogtam h már elkezdődött erre 1-0 Karim Benzema góljával… 22. másodperben(!!!!) mondom,”mi a f…?”kicsit meg is ijedtem,de gondolni való volt h nem ez marad a végeJ  Valdes hatalmasat hibázott, ezért lett gól.L  Sok jó megindulása volt a Madridiaknak, de szerencsére egy sem találta el a hálót:D
Pedig a csapatunk a mérkőzés első perceiben nem nagyon hozták a megszokott formát… (átálltak 3-4-3-ra, ami most szerencsét hozott) Aztán 30. perc… Messi elindul, passz Alexis és gól:DD 30.perc és 1:1:D –hatalmas volt az örömöm, de szerintem minden Barca drukkernek,kiabálás, ugrálás, minden ami belefér:D végre kiegyenlítettünk:D

És ezzel az eredménnyel lett vége az első félidőnekJ
Második félidő eleje, kicsit tükrözte az első félidő végét, voltak jobb Madrid megmozdulások de egyik sem lett gól
J

53.perc Xavi lőtte a kapuba, de Marcelo-n megpattant , ezért öngólnak is titulálhatjuk, de végül Xavinak adták a góólt:D 1-2:DDD Ismét hatalmas öröm:DDDD

60-65.percben megint voltak jó megindulásai a Madridnak, de egyikből sem lett gól, Ronaldo is hatalmasat vétett. Alexis is próbálkozott, de nem lett belőle gól…

Majd a 66. percben Alves jön fel, lő,passz, Fabregas fejel… góóóóól:DD 1-3:DD ott a harmadik:DDD

Megint hatalmas öröm:DD visítás, ugrálás:D „holisvagyok?”:DD

Továbbra is voltak kidolgozott helyzetek mindkét oldalon,de gól már nem született.

Mikor már épp gondoltam magamban h most nem focizik a Madrid favágó módjára, a 3. gól után elvesztették a fejüketL:S
4 perces hosszabítás után a bíró (Fernández Borbálan) lefújta a meccset és a Barcelona győzött a Santiago Bernabéu stadionban:DDDD


Sárga lapok is voltak ; Madridi oldalról: Xabi Alonso, Lass Diarra,Pepe és Sergio Ramos ; Barcelonai részről viszont csak 3 sárga lap lett: Sanchez,Messi és Piqué

Apropó sárga lapok…sok Madrid drukker kiakadt, hogy Messi nem kapott még egy sárgát(majd pirosat) amiért csúnyán szabálytalankodott Xabi Alonsoval… na most, az nem volt semmi féle szabálytalanság,Messi nem is találta el Alonso lábát, mellé lépett, ezért nem is érdemelte volna meg a sárga lapotJJ( itt a link:www.youtube.com/watch )

másik ami nálam felháborodást keltett,hogy Marcelo mekkora paraszt, meccs végén Piqué oda ment hozzá, hogy kezet fogjanak,de nem, vissza utasította, bezzeg a többiek tudtak kezet fogni, de Ő nem… ennyit a sportszerűségről… (www.youtube.com/watch )

Úgy összességében szerintem nagyon szuper meccs volt, csapatunk is jól játszott,  bár vesztettünk labdákat, de jó meccs volt. És a Madrid sem játszott olyan durván, mint pl. tavasszal:DD

Arról ami a meccs után folyt facebookon és minden oldalon, kommentekben, ahhoz csak annyit szólnék, hogy veszíteni tudni kell… jóval kisebb volt a Madrid drukkerek arca mint napközben, mikor boldog-boldogtalan , és divatdrukker a Barcát gyalázta és a Madridot Istenítette… ez annyira undorító volt, mert akik ezt írták, azoknak a fele azt se tudja mi az a Real Madrid, vagy Barcelona… -.-’’’

 

DE GYŐZÖTT  AZ FC  BARCELONA A REAL MADRID ELLEN!!! (ÚJRA:PPP) 1:3 !!!!!!!<3<3 :DDD (www.youtube.com/watch )

 

Hát akkor erről ennyit, sztem befejeztem.

Ez nem okoskodás volt, és semmiféle szakértői véleménye,nem is az volt a célom…

szimplán csak az én gondolataim és minden ami szombaton lejátszódott bennemJ

Címkék: barcelona madrid foci sárga xavi messi lap gól fabregas sanchez piqué

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr673456874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása