2010-05-15

2010.05.15. 22:19

szerző: Petrus92

szijjasztok:)

Újra itt:D tudom h örültök:D nekem nem lehet nem örülni:D nah jó, nem egozom,csak poénkodtam:)ha-ha-ha...xD

Hát nem is tudom mivel kezdjem...áhh:D már tudom:D

Láttam a 'Statisztikák'-ban,hogy sokan sasoltátok az előző postom:D És? Hogy tetszett a pasi akit láttatok?:D Ugye h jó, bár azért néhány barátnőm,azt mondta h nem jön be nekik...dehát ízlések és pofonok:D

Jaaaah:$...pfff...képzeljétek el...szerdán elmentem fodrászhoz,3-ra vtam beírva...hát...egy élmény volt XD Vittem hajfestéket,hogy akkor,majd azzal festi be a fodrász a hajam,és akkor hűű de szupi leszek...nah igen,csak akkor még senki nem gondolta h az a világos szőke hajfesték amit vettem és amit rákent a hajamra,az brutálisan ki fogja szívni a hajam színét. Befestette-eltelt X idő(nem tudom mennyinek kell eltelnie) utánna mikor megmosta,és megláttam a hajamat,enyhén "kiborultam" és kérdezte a fodrászom,hogy "Átfessük sötétebbre?" én meg naná,hogy mondtam,hogy "Igen!". Nagyon brutális színe lett,ilyen...sárga,de ilyen undi sárga,valami borzalmas,nem is tudom megfogalmazni milyen szín volt a hajamon. Mondtam a fodrászomnak,h mindegy milyenre festi,csak tünjön el ez a szín. Sikerült befestenie a hajam sötét szőkére, igaz hogy nekem ez a szín kicsit sötét,de nem érdekel,örülök hogy megmentette az életem ezzel a színnel,mert tuti nem mertem volna utcára lépni így.Bár az a szín után már nem érdekelt milyet festéket használ a hajamra,csak ne legy az ami akkor volt... azt se bántam volna akkor ha barna,vagy vörös lesz...bármit csak azt ne! De szerencsémre,rajta és rajtam kívül senki nem látta azt a színt...Mindegy,elmúlt. Legalább nem volt uncsi napom:D Még 1x köszönet a fodrászomnak:D

És ami ezután következett...júúúj...Csütörtökön előrehozott földrajz érettségit írtam,úgy féltem...de szerencsére nem volt vészes. A vaktérkép része az a Balaton területe, Észak-Amerika és a Pireneusi-félsziget volt(Spanyolország és Portugália). Spanyolországnak nagyon megőrültem:D Bár egy folyót és egy hegységet nem tudtam,de a városokat igen, mikor megláttam a vaktérképen Barcelonát bejelölve,tudtam hogy ez millió % h jó lesz,utánna láttam Madridot,és ezt is beírtam és tudom h jó lesz,de azért Barcelonának jobban örültem:) És azért a többi térképhez is írtam jókat és rosszakat,egyaránt. Utánna jött a II. része,amiben már feladatok volt,ott is vannak amikben biztos vagyok,és amiket tudom h rosszak. Tegnap megnéztem a megoldókulcsot,és azért ahogy számoltam a 2-es meg lesz,szóbelin meg remélem sikerül felhozom 3-asra:) Unokatesom,Andi azt mondta,ha le érettségizem 3-asra, akkor kapok tőle, valami Hello Kitty-s dolgot:D (már csak ezért megéri xD)

Ma voltam iskolában...:( Igen,jól látjátok. Ma,szombaton.:@ Úgyanis az igazgató néni azt mondta,hogy be kell mennünk,mert a június 14-ét(hétfő) dolgozzuk le, hogy akkor ne kelljen már bejönnünk,és majd június 12-én pedig a júni.15-öt(kedd) dolgozzuk le,(de pénteken juni.11-én már osztályzó értekezlet lesz..nah mind1) de gyakorlatilag alig csináltunk ma valamit, nem volt értelme bemenni.:S Bár nekem anyumat sikerült meggyőzni,hogy írjon igazolást,de inkább ,meggondoltam magam,jó lesz az még másra is xD

Pénteken,Andival megvettünk a jegyeket a "Kiss Ádám-koncertre" nah jó, szóval Kiss Ádám előadására,Esztergomban lesz,május 25-én este 7-kor,Mogács Dániellel.Tök imádom a Showder Club-ot:D mindig nézem:D Annyit nevetek:D mondtam is Andinak h bátor,hogy velem jön oda,mert ahogy én nevetek...hát nem semmi:D xD Mikor nyáron, nővéremmel Szabinával voltam Egomban,akkor Kovács András Péter,Aranyosi Péter és Kőhalmi Zoltán voltak. De ott is annyit nevettem,Szabina egyre távolodott tőlem,hogy nem velem van...xD Nah mind1, ez van,ez vagyok Én,aki minden hülye faviccen órákig és durván tudok nevetni...xD

Húúú...tisztára ki vagyok már ettől az időjárástól...Ti nem??? Azt sem tudom h mikor volt utoljára, május közepén ilyen időjárás...hideg van...szakad az eső... és holnapra,vasárnapra még hidegebben mondanak az időjósnénik-bácsik...:S

Basszus...már csak 3 hét...:O jaaaj...:S jó is, meg nem is... jó mert VÉGRE SZABADSÁG,de nem jó, mert év vége felé, sok felelet,dolgozat...stb :S Nem akarom....:( Nah mind1, ez van, ezt dobta a gép..:S

Mára ennyi,de majd folyt.köv.:)

Cupp Cupp :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr132006096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása