Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-08-02

2010.08.01. 22:08

szerző: Petrus92

Sziasztok!

Újra itt vagyok,örömötökre..xD (L) Húúú aztán most mesélek ám:D Akkor kezdjük el: ˙(:

Mint az előző post végén olvastátok,szerettem volna bulizni a hétvégén,és sikerült:D Péntek este icebeach-en tomboltam. Ancsyval,Rékával,Nikivel és az Ő barátjával,Csabival és Dórival voltam. RnB party volt Papa Jo-val:D szuper volt. Nagyon jó volt. Kb. egy éve szeretnék egy ilyen RnB,Hip-Hop partyra elmenni,és most sikerült. Nekem nagyon bejött:D De főleg a zene,:D Rihanna,Beyoncé,Missy Elliot,Pussycat Dolls,Snoop Dogg,Xzibit,50 Cent...és még sorolhatnám...azért is tetszett ennyire,mert én szeretem az amerikai rappet,vagy mondjuk azt,hogy a külföldi rappet(mert a németet is szívesen hallgatom),bár a magyar rappet is meghallgatom nagyon szívesen:) nah de erről ennyit...

Megkezdődött az FC Barcelona számára is a foci-szezon. Múlt csütörtökön egy norvég csapattal játszottak,az FC Valerenga-val. 2-4-re verték őket.Bár olyan furi volt hogy nem a megszokott 11 játszott a páylán, ugyanis 8-an még szabadságon vannak a VB miatt(bár akkor még 10 volt,mert Lionel Messi és Dani Alves időközben megérkeztek) szóval az Barca Athletic-ből voltak ott fiatal játékosok,akik nagyon szépen játszottak,szóval büszkék lehetünk rájuk. Vasárnap délután indultak el Ázsiába,mert ott is lesz 2 felkészülési meccsük. Augusztus 4-én szerdán K-League-FC Barcelona meccs lesz( K-League egy/állítólag nagyon jó/ Dél-Koreai club(csapat) ) vasárnap pedig Guoan-FC Barcelona meccs lesz(Guoan egy Pekingi club(csapat) )  És egy kis "átigazolási" téma,azért tettem idézőjelbe,mert ez sajnos nem átigazolás...nah szóval csak annyit,hogy Yaya Touré,Thierry Henry és Dymitro Chygrynskiy után Rafael Marquez is elhagyta az FC Barcelona-t,7 év után szerződést bontottak vele.:( pedig nagyon jó játékos volt,csak kevés játék lehetőséget kapott,és inkább úgy gondolta jobb neki,ha távozik.Hm...:(
A másik,hogy Cesc Fabregas-t nem engedi Arsene Wenger.Már nem tudom mit gondoljak erről a Fabregas-ügyről. Persze érthető,hogy Wenger nem akarja elengedni a clubja egyik legjobb játékosát és a csapat kapitányt,de azt is megérthetné hogyha Fabre jönni akar,akkor ne tartsa ott. De persze,hogyha a Barca nem fizet annyit Fabregas-ért,amennyit az Arsenal kér, úgy nem hiszem,hogy meg lesz a transzfer:( És már szerintem se,és ez a téma jövő nyáron újra kezdődik. Hm..:( Bár pont ma olvastam,hogy Wenger,egy sajtó tájékoztatón azt mondta,hogy Fabregasnak augusztus 5-ig kell döntenie,hogy megy vagy marad. Hát nem tudom,hogy mi lesz... :S Persze vannak még játékosok akiket hírbe hoztak a Barcaval,de még nincs konkrétum,addig én sem akarok semmit írni:) De még így is arra törekszik a Barca,hogy spanyol játékosok legyenek töben egy spanyol clubban,persze kellenek légiósok is,és ez így pont jó. Visca Barca!!!!!

Múlt héten egyik nap sütni akartam, és sütöttem is Lúdláb sütit...hát izééé... végülis finom volt,csak a tésztája nem lett magas,hanem akkora maradt ahogy én betettem a sütőbe. Amíg sült a "piskóta" addig összekevertem a krémet,és mikor kivettem a sütőböl a "piskótát" akkor rögtön ráakartam kenni a krémet,csak izééé xD nem jött össze, mert így tök folyékony lett amit én krémnek készítettem,de utánna egy kis liszttel végülis rendbehoztam a krémet és rákentem a "piskótára"  és így már elég jól hasonlított a Lúdláb sütire... és mikor kész lett a süti,és körbe néztem a konyhába, hát akkora rendetlenséget csináltam...és akkor gyors takarítás...csak anyu meg ne lássa címszóval...xD De mondom, ízre elég fini lett xD

Vasárnap délután...képzeljétek olyan roszsul lettem:S a fejem hirtelen elkezdett fájni,de nagyon,aztán a hideg is rázott,mint kiderült hőemelkedésem volt,de aztán anyu adott gyógyszert és aludtam délután,és mikor fel kelltem már semmi bajom nem volt, meghát végülis most sincs,csak olyan hirtelen,váratlanul jött...:S Nah mind1, fő,hogy már jobban vagyok:)

Múlt héten kerestem YouTube-n Beyonce zenéket és találtam spanyolul is, nagyon jók, mutatok egy párat:) 'If I were a boy' spanyolul:
 www.youtube.com/watch  'Irreplacelble' spanyolul:www.youtube.com/watch   'Listen' spanyolul: www.youtube.com/watch   Hallgassátok! :)

De asszem mostanra ennyi is lenne:) Majd még írok,addig is jót ne hallja senkiről:)

Pusszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr42192064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása