Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-03-15

2010.03.15. 21:41

szerző: Petrus92

Sziasztok!

Ma jöttem haza pestről,mert nővéremnél voltam szombattól.Pankáztam<3

Pénteken lezajlott a Zsigmondy-nap a sulinkban. Nagyon jól telt:D Több program közül lehetett választani. Lehetett filmet nézni, teázni és sütit enni a teaházban és a sorversenyeket sasolni:) Azt,hogy nálunk a Zsigmondy-nap így teljen,az osztályom ötelete volt, miután 9.-ben halálra untuk magunkat,így úgy gondoltuk/gondolták(mert igazából 3-4 ember ötlete volt) hogy a Zsigmondy-nap,legyen izgisebb,és így tavaly mi (10.A) rendeztük a Zsigmondy-napot,amikor elindult a teaház és a sorversenyek.Ezeket a sorversenyeket nem úgy kell elkébzelni mint ált.isk.ban,ilyen sport eseményként,hanem különböző szitukat kell előadni.Most pl.1.feladat: a kapott filmből egy jelenet kellet előadni(mint amiről korábbi postomban írtam) 2.feladat táncolni különböző stálusú zenére,úgy hogy percenként változik a stílus,3: gólyalábon járás 4:egy kvíz megoldása, 5.osztály bemutatása rap sítlusban,ezt könnyen megoldottuk, mert MC Csuttal járok egy ozstályba így Ő megírta a szöveget,elláta zenei alappal,és elő is adta. Rohadt jó lett. Ezt a Zsigmondy-napot a 12.B rendezte,mert a tavalyit amit mi rendeztünk Ők nyerték meg. És jövőre megint mi rendezzük,mert mi nyertünk. 119ponntal,igaz ehhez a ponthoz sok közöm nem volt, de jó érzés hogy az én osztályom:D És még a király választást is az én osztályomból nyerték meg:D Így biztosan álíthatom,hogy jövőre is egy élménydús Zsigmondy-napban lesz része a gimi tanulóinak:D

Há-há:D Szőkébb lettem:D Mármint hajszínre:D Tetszik:D Bár van akinek nem tetszik,de pont ők mondják,akiknek a véleményük amúgy sem érdekel:D Nekem tetszik,és azok véleménye is jók akik érdekelnek:D szóval:D ennyi:D

Egy jó hír: 60 nap az év végéig:D

És hát ami nem maradhat ki: Fociiii:D:D     Holnap  Chelsea-Inter és Sevilla-CSZKA mérkőzés lesz:D Sevilla-nak szurkolok, ha egy mós van rá:D:D de szerdán... Barca meccs:D:D Há-Há...xD nah jó befogom...mára...xD

folyt.köv.

Cupp Cupp

Címkék: foci suli pest

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr431842462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása