2011-02-26

2011.02.26. 23:46

szerző: Petrus92

 

Hello mindenki:D

 

újra itt vagyok:) lehet örülni:D

és most nem is hónapok után írok...jól van oké,bő egy hónapja írtam...xD

terveim szerint, szokásosan alakul majd a mostani postom is...egy kis foci „vélemény” egy kis infó magamról...aztán sztem megint mutizok aktuális favorite zenéimet:)

 

Pont most lett vége a Mallorca-Barcelona meccsnek 3:0-ra nyert a Barca, Messi,Villa és Pedro góljával:) de az a Pedro gólja...milyen volt már...uuuhh...hatalmas gól volt:D akik látták tudják:P aki nem, annak meg itt van:) de milyen szép már, nem? Milyen íve van..ahhw*.*www.youtube.com/watch

Szerdán lesz egy meccs a Valencia ellen, spanyol bajnokság, hétközi forduló, aztán szombaton Zaragoza ellen, majd március 8-án Arsenal elleni BL visszavágó:D

odavágón kikaptunk,2:1-re, de most otthon játszik a Barca, ami előny:D sztem:D

szóval Visca el Barca, továbbra is és mindörökké:D

jah és a Deportivo ellen döntetlent játszott a Real Madrid:D:D újra 7 pont a különbség a Barca és a Real között:D hatalmas boldogság:D

 

Olyan jó volt ez a hét nekem:D nem volt suli:D síszünet volt:D el voltam itthon:P jó oké, azért tanultam is tételeket meg órákra is, mert szünetre 2x annyi leckét kaptunk mint egy átlagos héten...pfff.-.-'

de azért az úgy jó volt h 12 órákat aludtam( átlagos alvás óraszámom xD ) meg pihentem is:D szóval jó volt ez a kis szünet:D

 

úgy volt,hogy jövő hét hétvégét megint Pesten töltöm, de aztán még sem lett belőle semmi...bár most nem bánom, mert pénteken(4-én) lesz Zsigmondy-bál vagy mi... a sulinkban...vagyis a suli rendezésével...állítólag farsangi...majd meglátjuk...nah és oda szeretnék menni,aztán necces lett volna ha még aznap Pestre is kellene mennem...:S és akkor így csak 11-12-13án leszek Pesten..ami belefér:) 1-2 hétvége/hónap...szóval tiszta sor:) meg egyébként is szeretek Pestre járni,legalább jobban megismerem a várost....

ha jövőre úgyis felköltözök Pestre...ha minden jól megy:)

mert ugye fősulira...Harsányi János Főiskola mond vki vmit? Bécsi úton van Pesten,vagyis az még Buda...szóval így Budapest elején ha pl Piliscsabáról megyünk Pestre. Nah szóval azt a sulit írtam be jelentkezésemre 1. helyre 2.hely a BGF lett majd 3. a Kodolányi János Fősuli...mind a 3 suliban az idegenforgalmi szakmenedszer szakot jelöltem be, ez 2 éves felsőfokú képzés...aztán utána még ki tudja mi lesz:) nah szóval igen, vagyis remélem h költözök fel Pestre jövőre...unokatesommal egy albérletbe...nah az még úgy szép lesz...xD hozzá is kell türelem...én sem vagyok egyszerű eset....

jó lesz...xD

meg végül is egy kicsit félek is ettől az egésztől...az új sulitól, attól hogy önállósodnom kell, mert akárhogyis nézzük, ott nem lesznek velem anyáék...mint itthon, Ők mindent elintéztek helyettem meg stb.. aztán ha felköltözök és mindent nekem kell elintézni...ahhjj:S oké, persze, vmilyen szinten jó lesz:D meg szabadabb leszek úgy mond...meg Pesten több a lehetőség is mint itt falun meg szóval... nah mind1...remélem értitek....hát..de majd csak lesz vhogy...:S :D

 

nah jaaaj..képzi el, tegnap(03.25) milyen szerencsétlen napom volt....:S vagyis estém:S

anyuékkal elmentünk vásárolni, és ahogy nyúltam az egyik polc felé,letörött a körmöm...a mű körmöm,ami 6x annyira fáj mint amikor a saját köröm törik le...vérzett is:( és k*rvára fáj még mindig....be van kötve:( de nagyon csúnyán tört le: a körömágy közepétől,a saját körmömmel együtt..vmi brutális volt:( aahhhjj...:( tudjárok milyen k*rva nehéz középső ujj nélkül létezni, gépelni? Hát nagyon rossz...:S :(

mikor túltettem magam ezen, mire feldolgoztam ezt, gondoltam eszek joghurtot...sikerült le ennem magam...pff.-.-' nah mondom ez így már sok...

ezután ettem vacsira virslit, aztán sikerült magamra borítanom a tányért, amin ugye szokásomhoz híven..ketchupos-mustáros-majonézes cucc volt...-.-”

nah mondom most már elég lesz...xD

tudjuk h szerencsétlen vagyok...nah de ennyire??? xD

így visszagondolva a körmös sztorit leszámítva..marha poénosnak gondolom h milyen ügyetlen vagyok...xD.

 

Ahhj megint elfelejtettem mit/miket akartam írni...xD ahhj...nagyon feledékeny vagyok...xD :S

nah mind1...mutizok zenéket,aztán hátha ihletet kapok...xD

 

www.youtube.com/watch -ez egy régebbi Sean Paul szám, de imádom<3

www.youtube.com/watch-Keri Hilson,ahhj annyira jó ez a szám:D

www.youtube.com/watch-ha ezt hallom tökre nyárias hangulatom lesz:D csak legyen már nyár:D legyek túl az érettségin:D

csak nyáron nincs foci meccs-élőben..de mind1, focistáknak is jár a nyári szünet<3

www.youtube.com/watch-ehhez a számhoz semmi komolyabb hozzá fűzni valóm, egyszerűen szeretem:D

www.youtube.com/watch-ez a Pitbull szám:D nagyon szeretem:D meg a klipet is:) aki rájön h miért, az okos, és jól ismer, aki nem...azért úgyis mind1...:)

www.youtube.com/watch-ez nyári zene, de még mindig lájkolom:D

www.youtube.com/watch-ez egy viszonylag új szám...kb 2-3 hónapos lehet...imádom:D

www.youtube.com/watch-ez is egy 2-3 hónapos szám:P lájk:D

www.youtube.com/watch-ez még decemberi music:) nem is tudom miért nem mutattam még..pedig imádom:) emlékszem hogy vártam...novemberben a Clasicora vártam, és erre...bár ez csak 2. helyen volt, a várakozási listán...:$ xD 45.másodpercben indul be, de aki nem akar annyit várni annak itt van ez a link:www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch-zárásként ezt a számot...oké h ez is nyári, de még mindig hatalmas lájk:)

 

 

asszem zenékből így állunk erre a postra,, küldöm sok szívvel:D

 

nah képzi el...gondoltam nézek egy kis South Park 14. évadod...2 részt néztem meg, de hatalmas volt:D

egyik a Facebookról szólt, érdemes megnézni:D link:www.indavideo.hu/video/South_Park_14evad_4resz_Fraszbook

a másik pedig a Jersey Shore című MTV műsort parodizálta ki:D hatalmas:D link:ndavideo.hu/video/9_Jersey-modi

 

asszem mára ennyi, de úgyis van vmi amit elfelejtettem:S

nah mind1:)

 

legyetek jók;)kérdés van tudjátok Facebook vagy msn:)

Cupp Cupp:)<3

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr512693832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása