Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2011-01-21 és 22

2011.01.22. 00:19

szerző: Petrus92

¡ hola!

 

Spanyolul köszöntem.:) magyarul annyit tesz h szia:)

jaaaj már megint tök rég írtam...még december elején...hát szégyenlem magam...de ez van...nincs időm...tudjátok hogy van...:$ de annyi minden történt azóta...másfél hónapja...karácsony,újév stb..jaaj..nah mind1, maradjuk a hagyományoknál:) :$

 

Foci...jaj most mindenki(legalábbis többség biztos) forgatja a szemét,nah de ez van, nekem fontos a foci és a Barca, szal akinek nem tetszik, az görgessen a következő bejegyzésre:)

hát igen...szerdán kikaptunk(sokan gondolják mi ez a többes szám,mikor ott sem voltam, de én úgy gondolom,ha a Barca kikap akkor mi,szurkolók is,ha a Barca nyer,ünnepel mi is ünneplünk és stb...) a Betis ellen:( 3:1-re..ciki...de ez van...rossz napot fogtak ki,és akkor ez a vége:S de most ez belefér, nem csak azért mert így is mi jutottunk tovább,de a sok győzelem mellett elfér egy vereség,és egyébként is nem a spanyol bajnokságban kaptunk ki,ahol pontot vesztettünk volna,és megelőzött volna a Real Madrid minket,bár most 4 ponttal vezetünk előttük,de ez még nem garancia h miénk a kupa,minden meccsen hozni kell a kötelező papírformát és nem lehet gáz:)

A holnapi meccsel elkezdődik a tavaszi szezon,amikor is az őszi szezon „visszavágói' lesznek.

De már most várom a Hercules elleni visszavágó meccset,ahol 2:0-ra kikaptunk szeptemberben nah meg a meccsek meccsét, az El Clásico-t..Real Madrid-Barcelona meccs...ahw...remélem az őszi meccsjez hasonlóan alakul:P és a Barcelona-Arsenal BL nyolcaddöntő sem maradhat ki a favoritokból:)

a Hercules elleni meccs jövő héten lesz,a BL csak februárban, a Clásico pedig majd csak áprilisban....nah de ne haladjuk ennyire előre,maradjuk csak a holnapi meccsnél...aztán jöhet a szerdai Almería elleni királykupa meccs...szóval csak szép sorjában:) Nah jó, sztem itt ababhagyom a Barca bejegyzést,mert oldalakon át tudnék beszélni a Barcáról...nah meg persze Gerard Piqué-ről ,Ő a kedvenc játékosom:) jól focizik,szép szemei vannak és pluszba még jól is néz ki...hát kell ennél több?<3 Nah jó tényleg befejezem,mert sosem lesz vége..xD

Jaaaj még egy fontos momentumot hagy mondjak...január 10-Aranylabda díjátadó,persze nem csak az Aranylabda talált gazdára,hanem pl a női focistákis kaptak díjat,nah meg persze az év edjőzétis meg tudtuk....meg még azt h kik a FIFA szerint a legjobb 11:) persze 6 Barca játékos nem maradhatott ki:) nah igen és az Aranylasztit Messi kapta:D úgy örültem neki,de persze annak is örültem volna ha Iniesta vagy Xavi kapja:) meg is lepődtem,h Messi kapta...nem számítottam rá, de ahogy láttam Ő sem..xD:)

nah akkor itt befejezem..tényleg:D

 

ahw... *.* tegnap (vagyis pénteken) volt a Cool-on az Álom.net:D hát én azt a filmet hogy imádom *.* milliószor láttam:D és ez a film miatt kezdtem el blogolni...:$ :D

 

képzi el...ezen a héten beteg voltam:( múlthét szombaton kezdődött,mikor reggel 38.5 fokos lázzal kelltem, aztán vasárnapra már a torkom is fájt:( fasza volt:S aztán mikor pénteken már úgy éreztem h jobban vagyok,belázasodtam estére:( így ugrott a szombati programom h Andival megyek erre az Educatio-kiállításra, ahol fősulik,egyetemek vannak ilyen standoknál...szóval fasza volt...:(

bár én már eldöntöttem h hova szeretnék menni,és mit szeretnék tanulni,de azért jó lett volna elmenni...szóval... a szak neve: idegenforgalmi szakmenedzser. Ez egy 2 éves felsőfokú képzés,ami igaz nem ad diplomát,de felsőfukú szakképzettséget ad, és már lesz valami a kezembe az érettségin kívül,és persze ha akarok majd ott maradhatok az sulin tovább tanulni h legyen diplomám is...ezen kívül még az angolt és a németet szeretném tovább tanulni, valamint spanyolul is szeretnék megtanulni,és később szeretném megtanulni a műköröm építés módját,de ez tényleg utolsó helyen áll:). én attól sem félek,hogy kimenjek dolizni külföldre,akár Spanyolba is....de ez még a jövő zenéje,először legyen érettségim és végezzem el ezt a szakot...aztán lehet másra gondolni :)

 

öööööö.....elfelejtettem mit akartam írni...mondtam h elfelejtem...tudtam....>.< :S

 

nah mindegy..hallgatok pár zenét meg megmutatom a mostani abszolút favoritjaimat,aztán csak eszembe jut...xD

elsőként: www.youtube.com/watch-ezt már biztosan hallotta mindenki,nagyon ott van a zene...sok szövege nincs,de nagyon jó,én nagyon imádom*.*

és ezt nem hagyhatom ki: www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch-ezt is nagyon szeretem,meg a klippje is jó:D vagyis vicces:D

www.youtube.com/watch-ez a szám,mikor először hallottam olyan ismerős volt,pedig akkor még nem hallottam David-ról meg nem is ez volt az első szám amit hallottam tőle,de megszerettem:) sokan úgy vannak vele h jaaaj nem ismert énekes, Magyarországon már nem is jó...pedig nem így van...én sok olyan zenét hallgatok aminek nem ismert az előadója Magyarországon,és tök imádom őket:) majd 1x csinálok egy ilyen postot ahol megmutatom a kedvenc zenéimet:)

www.youtube.com/watch-ez a szám...olyan szép...olyan jó...szeretem Nelly-t és rám illik néha h „just a dream”:(:(

www.youtube.com/watch-Rihanna Ft. Drake-What's my name....nagyon szeretem:)

www.youtube.com/watch-BEP-The Time...sztem ezt nem kell kifejtenem miért szeretem, meg

-ez a szám igaz nem mostani,de szeretem Eminem-et is.

Őt is szoktam mostanában hallgatni-www.youtube.com/watch

asszem ennyi mára...:)

 

jaaaj képzi...a Story TV-n indult új sorozat...a címe A Klon nagyon jó, egy muszlim és egy amerikai srác szerelméről szól...de hogy miért Klón a címe... még nem sikerült rájönnöm:) de itt a tartalma:hu.wikipedia.org/wiki/A_klón_(2010)

 

nem tom mit írjak még...elfelejtettem...:$ nah mind1...

akkor befejezem...ha kérdés van,akkor facebook vagy msn :)

 

Cupp.Cupp :)

Címkék: zene sorozat foci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr42604109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása