2010-04-09

2010.04.09. 23:15

szerző: Petrus92

Szijjja Mindenki!!!

Mizujs veletek? Velem sok minden,de majd úgyis meg tudjátok:D Am azért írok pirossal, mert úgy véltem,hogy az új desing-hez a piros illik:D Igazam van vagy igazam van??:):) Ennyi:D :$ :D

Fociii... :) (Szegény Szaszimat már kikészítem vele,mikor hallja h fociról beszélek vkivel,bocsi szívem(L) ) Bajnokok Ligája..:) Kedden és szerdán lezajlottak a vissza vágók:) Barcelona-Arsenal és CSZKA-Inter volt kedden. Ezen a Barca meccsen már nyugodtabb voltam mikor a 18. percben lőtt Arsenal gól (amit Bendtner lőtt) után a 21.percben rögötn egyenlített Messi/<3/ ,de neki ez nem volt elég a 37.percben megint rúgott egy gólt,így vezetett a Barca:) Messi még ezt az eredményt is rossznak találta és rúgott még 1 gólt a 42.percben:) Barca a 2.félidőben már nyugodtabban fociztak,de Messinek megint sikerült gólt szerezni a 88.percben/<3/ és így 4:1 lett a végeredmény:) és így az összesítésben 6:3-ra tovább jutott a Barca(L)(L)            Másik keddi meccs amikor Moszkva játszott az Inter ellen,ennek a végeredménye 0:1 lett amit Sneijder szerzett a 6.percben egy szabálytalanság miatt,de annak ellenére hogy kevés gól született a meccsen elég izgis volt:) és így az összesítésben 2:0-ra az Inter jutott tovább,és majd április 20-án Inter-Barcelona mérkőzés lesz:)           A szerdai meccseket nem láttam,mert színházba vtam(erről később) de akkor Bordeaux-Lyon és Manchester-Bayern mérkőzés volt. az utobbinak 3:2 lett a végeredménye amikor is már a 3.percben vezet a Manchester, Gibson góljával,és  a7.percben megint Manchester gól Naninak köszönhetően,a 41. percben már 3:0 szintén Nani góljával,de a 43.percben már a németek is szereztek 1 gólt,amit Olic lőtt,74.percben pedig Robben góljával már 3:2 lett. Igaz az összesítésben 4:4 volt az eredmény,de a Bayern jutott tovább,idegenben lőtt több góljával.     A Bordeaux Lyon mérkőzés 1:0-val végződött,amit 45.percben Maruan Samah lőtt,de még így is a Lyon jutott tovább mert az összesítés 4:2 lett. Így majd április 21-én a Bayern-nel játszik a Lyon:)            Folytatom a focit,de már az El Classico-val ami a Spanyol Bajnokság,és csak annyit említenék meg hogy holnap(szombaton,ápr.10) Real Madrid-Bacelona mérkőzés lesz:) jó kis meccs lesz:) várom:D

Szurkoljatok! Holnap(szombat) csinálok sütit,és ilyen sütit még életemben nem csináltam.Ez úgy néz ki mint ilyen kis dinnye szeletek,tök édik:) Rem. sikerül.Ez tulajdonképpen olyan ízű mint a keksz tekercs, csak ételszínezőtől lesz zöld és piros:) de nagyon finom, mert ettem már olyat:)

HOLNAP NINCS SULIIII!!!! Mert ugyanis a dorogi Gimiseknek lett volna,amikor is a június 14-én dolgozztuk volna le(de a június 15-ét pedig június 12-én szombaton,mikor az utolsó nap van), de állítólag a választások miatt nem lesz.De személy szerint ez így hülyeség, mert amikor júniusba bemennék utolsó 2 napra akkor úgy sem csiniznénk semmit,így meg évközben,tanulunk...-.-' Nah mind1....:S :)

Képzeljétek el! Én imádom A bosszú álarca című sorozatot (Cool tv hétköznap 16:55) és már a 161.részt adják,és a sorozat csak 176 részes,nagyon izgi,imádom. És ma amikor néztem a sorozatot,láttem egy új sorozat bemutatóját. Ez is ilyen latin amerikai sorozat lesz ahogy láttam, a címe: Ördögi kör. Szerény meglátásom szerint,ez akkor kezdődik mikor A bosszú álarca véget ér :(:( De már elterveztem,hogy ezt az új sorozatot is fogom nézni:) (vannak benne jó faszik:$ ;) )

Fent vagyok Facebook-on,nah de nem is ez a lényeg,hanem hogy én is elkezdtem ezzel a FarmVille játékkal játszani,és nagyon jó, tök fasza meg minden ilyesmi, csak azt nem tudom,hogyan tudok pénzt szerezni,hogy vásárolni tudjak. Aki játszik ezzel a játékkal és/vagy tudna nekem segíteni,tőle erre az e-mail címre várok segítséget: pbotan@citromail.hu  Előre is köszcsi szépen:)

Ma voltam műkörmösnél.És tök szép lett,most vmi új cuccot rakott rá, oda ahová a rózsaszín kerül,csak most kicsit ilyen halvány barackosabb,kicsit ilyen bőr színű,természetesebb színe van. és egy kicsit hegyes is lett,remélem az osztály főnököm,Melinda néni,nem harapja le a fejem emiatt,mert nem lett olyan brutál hegyes, csak kicsit. És legutóbb mikor hegyes volt,totálisan beoltott:S Nah mind1,majd erről beszámolok még:)

Szerdán(mint már a focinál is említettem) voltam színházban. A Nemzeti Színházban voltam és az Úri murit néztem/néztük meg:) Jó volt,én nagyon élveztem. Utánna ilyen közönség talira ott lehetett volna maradni,de már nem volt kedvünk,mert fáradtak voltunk,de ebből aztán később lett is egy pici sértődés,nah nem a Színház részéről(vagyis lehet h ott is vt,de arról mi nem tudtuk). Nah most már mind1.

Köszi hogy elolvastad:)

Folyt.köv.

Cupp Cupp

Címkék: sorozat foci színház suli süti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr751908643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása