Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2011-03-19 és 20

2011.03.20. 00:57

szerző: Petrus92

Halika mindenki :)<3

 

ahogy nézem kb egy hónapja írtam utoljára..ami szeritn a havi egy postot tartom..xD

de megpróbálok majd sűrűbben írni...de nem ígérek semmit, azt tuti betartom;)

amugy köszönöm a múltkori nézettséget...február 26 és 27-én hatalmas nézettségem volt...:)

köszönöm szépern:) lájkollak titeket:)<3

most megírtam egy lapra,hogy mit akarok írni...így asszem nem felejtek el semmit,,,:)

akkor kezdjük:)

 

nem rég lett vége a Barcelona-Getafe meccsnek 2-1-re nyert a Barca:<3 Alves és Bojan góljaival:) örülök,h Bojannak sikerült gólt lőnie, mert az utóbbi időben nem jött neki össze,:S de ez volt a 100 bajnoki mérkőzése 20 évesen(!!!) sztem nem rossz arány..xD:) amugy meg sztem nem játszottunk túl jól...pláne a 2. félidő vége felé....:S ha így játszunk,akkor ebből nem lesz BL...:Sde ismerem már őket,kis hullám völgy és minden oké lesz:) bár most sztem kicsit hatással volt rájuk Abidal betegsége...kedden tumort találtak a máján:( csütörtökön megműtötték, a műtét jól sikerült,és augusztusban már játszhat is állítólag:)<3

ugye említettem a BL-t tegnap(pénteken) volt a BL negyeddöntő sorsolás...Sakhtar Donyecket kapta a Barca, aminek nem tudom h örüljek-e vagy sem...igazából úgy konkrétan nem ismerem őket,csak amit BL-ben láttam, oké h a Roma-t kiejtette rendesen...nah de azért Roma egyértelműen nem Barca...meg azt is figyelembe kell venni h ez már BL negyeddöntő...elég jó csapatokkal...dehát bízunk a Barcában és továbbjutunk:D otthon kezdünk...ami azt azt jelenti h a biztos tovább jutást ott kell kiharcolni...otthon egy győzelem,idegenben visszavágón egy döntetlen és máris továbbjutott a Barca....aztán ha a Madrid kiejti a Tottenhamot,akkor áprilisban még 2 Clásicó(Barca-Madrid-aki nem tudja) vagyis 4 hét alatt 4 Clásicó( Spanyol liga,Király-kupa döntő, BL od aés visszavágó) nah de azért ennyire ne menjünk előre...és remélem a Tottenham ejti ki a Madridot...őket sem kell lebecsülni:)

nehéz menet lesz....de ott leszünk a döntőben:P

 

jaaaj milyen gáz volt ma suliba menni...ahhj...szombaton is iskola...valami brutális...oké h 4 rövidített óra volt megtartva aztán Zsigmondy-nap...nah de akkor is...pláne hogy elaludtam..xD

6:00kor kellett volna fel kelnem, és 7:26-kor keltem fel...xD nah akkor első óra ugrott-gondoltam-

másodikra megyek,jah a busz amugy 7:45kor megy...nem rossz mi?...7:40kor elindultam itthonról, és elértem a buszt...konkrétan 14-15 perc alatt készültem el, ruha-smink-haj...xD de pénteken is elaludtam...bár az egy fokkal jobb volt mert 6:11-kor keltem fel...akkor is 15-20 perc alatt elkészültem...muszáj volt...:S xD máskor meg ilyen 30-40 perceket készülök...xD mert ugye smink nélkül nem lépek utcára...a haj az még csak oké, mert ha nincs idő kivasalni a hajam, összefogom és oké..de a smink..hát azt muszáj...:$:) szörnyű vagyok..tudom..xD:)

 

én bevallom őszintén..nézem a Való Világot...tudom h átverés az egész és kamu..de jó..:) bár nekem Szandika volt a lakók közül a kedvencem, csak Ő kiesett:( sajnos:( valamilyen szinten kicsit magamra ismertem benne...:$ aki ismer tudja miért..:)

 

kb 2 hete volt tablófotozás...hát valami botrány lett a képem...igaz még nem kaptuk meg, de nem is akarom látni... :( színesbe csinálta a csaj,és úgy kellet kiválasztani 2-t...de valami borzalmas lett...nem is vagyok rá kíváncsi...:S bár mondjuk..sz@rból nem lehet várat...:S

 

jaaaj és képzi el...kaptam új telot:D LG 290. mert a másik az Samsung J700 volt, és 2 évig bírta..mármint hogy kezdett meghalni:S egyes gombok már nem működtek....az aksija is szar volt...meg volt hogy magától(!!) belépett a híváslistámba és a legutolsó embert akivel beszéltem, felhívta, és lefagyott,hogy még véletlen se tudjam kikapcsolni...szóval már nem bírta szegénykém...:S pedig szerettem:)

 

megint beteg vagyok...bár most csak nátha már..szerencsére:) sokszor vagyok sajnos beteg...:( pláne mikor rossz idő van...vége a jó időnek, jön a hideg,én már beteg vagyok....:S októbertől-novembertől márciusig-áprilisig torkom fáj, nátha megfázás..stb jó dolgok... most is pl...december elején beteg voltam,január elején beteg voltam,február elején beteg voltam,március elején beteg voltam(vagyok) hát mondom ez mi?!..pff...:S de már állítólag megint jön a jó idő,és remélem meggyógyulok..:)

 

Mutatnék most is pár számot:)

www.youtube.com/watch-ezt csak az hallgassa meg aki szereti a francia zenét, bár nem mostani...

www.youtube.com/watch-nah ettől a zenétől én lefagytam...első reakcióm egy „aztakurva” volt.. Pitbull és Jencarlos Canela...aki nem ismeri Jencarlost az most nem tudja miért vagyok ilyen..xD de aki ismeri tudja miről vagyis kiről beszélek:) Őt az Ördögi körből(Mas sabe el Diablo) ismerhetk, Cool tv-n ment a sorozat kb 1 hónapja,vagy 2... Angel Salvadort játszotta. Énekes-színész:) nem csak hogy jól néz ki,de jól is énekel:D ez a szám..meg ahw*.*<3

www.youtube.com/watch-ez Enrique Iglesias és Wisin y Yandel, aki szokta olvasni a blogot az tudja hogy imádom ezt a Puerto Rico-i duót, Wisin y Yandel-t és még Iglesias-sal is közös szám..:D hát na...*.*<3

www.youtube.com/watch-ezt lehet már ismeritek,lehet nem...mind1, én megmutatom, aztán 2-3(max 4) hónap múlva úgyis eljut Magyarországra....xD Jennifer Lopez és Pitbull közös száma(épp ezt hallgattam mikor megtaláltam a Jencarlos-sal számát) én nagyon szeretem:D nekem tetszik:D

www.youtube.com/watch-nah ez a klipp...:O :D tudtuk hogy Lady GaGa nem normális...de ez most..nah... hát dúrva.. bár jó értelemben dúrva, meg én szeretem is GaGa-t és ezt a számot is:D

www.youtube.com/watch-Britney-t is szeretem, meg ezt a számát is:D örülök h végre újra itt van:D

www.youtube.com/watch-ez egy régebbi Wisin y Yandel szám, de imádom<3

www.youtube.com/watch-ez a szám annyira jó...sztem pont hogy ilyen bulizene:D

www.youtube.com/watch-ezt a számot,csak és kifejezetten Barca.drukkerek hallgassák meg, más is meghallgathatja természetesen, csak a Barcások jobban tudják értékelni.:D bár sztem a drukkerek közül sokan ismerik a zenét és/vagy a videot:D nekem pl ez a csengőhangom:) Madrid drukkerek meg pláne hogy ne nézzék meg..xD már csak a szám videója miatt se...xD novemberi Clásicó után készült a video..xD vagyis vannak benne jelenetek amik azután készültek xD sztem hatalmas...:D bár a zene nem novemberi:D

 

nah akkor sztem mára zárom soraimat:D legyetek jók:) vagy jó rosszak:D

tudjátok ha kérés-kérdés akkor facebook vagy msn:D<3

 

cupp cupp

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr812754766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása