2010-02-19

2010.02.19. 23:31

szerző: Petrus92

Sziasztok!

Hihetetlen! Ez már a 3. blogbejegyzésem, és még mindig kb 10 perc kell,mire megtalálom,hogy hol kell új bejegyzést kezdeni.... Borzalom:S

Ma már teljesen jó az, hogy péntek van, bár ez önmagában is szupcsih, de azzal a tudattal,hogy ez olyan péntek amikor hétvégén nem kell tancsizni a kövi hétre:) SÍSZÜNCSIIIIIII jupppíííí

Megint adnék egy pici hangot a foci szeretetemnek:) Az előző bejegyzésben írtam hogy aznap(szerdán)megint volt 2 meccs:) Porto-Arsenal és Bayern München-Fiorentina. Az előbbi mérkőzésen a Portó nyert(wíí:) ) 2:1 lett az eredmény:12.perc-kapusos öngól,18.perc Arsenal egyenlít,51.perc még 1 Porto gól. Bayern-Fiorentina pedig 2:1 lett,mégpedig első félidő hosszabításában 11-esből vezetett a Bayern,50.percben Fiorentina egyenlített,89.perc megint Bayern gól. Akkor fociról most egyenlőre ennyi:)

Mint már az előző bejegyzésben írtam Álom.net-et kell elődadnunk, vagyis egy 2 perces részletet a filmből. És mivel a filmet az osztályomból sokan nem látták, így művészet töri órán csütörtökön(mivel nem volt tanár) elkezdtük nézni,de mivel nem tudtuk végignézni így nem volt olyan szupi,de nekem itthon meg van DVD-n ezért tegnap megnéztem 2x egymás után, és ma is 2x egymás után és egyre jobban tetszik:). Holnapra is tervezem,hogy megnézem,eddig is kedvenc filmem volt, de most még joban megszerettem:)

Holnap délután megyek Pestre nővéremhez,vagyis az Ő lakásába, mert van egy kutyusa,egy Basset Hound(mint Colombonak) és rá kell "vigyáznom",mert nővérem jött le Tátra barátjához, és nekem fel kell mennem "Pankázni"(így hívják a kutyust). Holnap este vagy délután megyek,és vasárnap vagy hétfőn jövök haza.Szeretek ott lenni.Szeretem Pestet! Szeretem a nyüzsgő helyeket,nem bírom az ilyen kis nyugis falukat mint Nagysáp(cööh..:S), túl nagy nekem a nyugalom itt:) :$ Nah mind1..

Szintén holnap 3-kor lesz unokahugom Csenge(nővérem másik nővérem kislánya) farsangi bálja.Most kiscsoportos már és Őt megyek megnézni és fotózni. Nyuszinak öltözik Aranyszívem:)  /én már azt sem tudom mikor öltöztem be valaminek is... talán nyolcadikba mikor osztály szinten be kellett öltözni,akkor foglalkozásokat "divatbemutaton" adtunk elő, én villanyszerelő voltam:D xD Nem baj, jó volt, ilyen is kell :) / Mivel a farsangi bál 3-kor kezdődik és kb 1-1,5 óra ezért megyek csak későn pestre,mert egyébként már ma délután mehettem volna, de ott akarok/akartam lenni ezen a farsangi bigyón:)

És mit szóltok ehhez az időjárásahoz? Olvad hó, melegebb van,esik az eső..:S BORZALOM! Bár végülis jó,mert ha esik az eső,gyorsabban olvad a hó. Nem? Vagy én gondolom rosszul?:S Az is jó hogy már melegebb van, mert már nem kell a melegebb kabit hordani,lehet már vékonyabb kabit hordani,és ez tök szupi:) Bár azt sem szercsizem mikor 40 fok van árnyékban... meg a -20 fokot sem szercsizem. Nekem elég a 15-20 fok is egy póló és hosszú nadrág elégy legyen, vagy max még pulcsi vagy térd alatti naci. Bár én jobban kedvelem az őszt... vagyis az ilyen picit(mondom PICIT) hidegebb időszakot. Épp erről beszélgettem egyik osztálytársammal Pancsival egyik nap,hogy ahhoz hogy milyen időjárás a kedvenced,kapcsolatban van azzal hogy mikor születtél,én október közepén születtem és bele a hidegben,a télbe, és elképzelhető h ezért szeretem jobban a hüvösebb(igen ez a megfelelő szó, csak előbb nem jutott eszembexD) időt, és Ő aki májusban született a nyarat és a meleget szereti...ez tök érdekes... :)

Nah asszem mára ennyi:) hát öööö....23:30 van mikor befejezem és kb 30 perc van még a napból,de még péntek van, szóval pénteken írtam ezt a bejegyzést:)

Hogy stílusosan köszönjek el:  Cupp Cupp és Jó éjszakát:)

Címkék: farsang időjárás foci síszünet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr691774909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása