Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-07-28

2010.07.28. 21:37

szerző: Petrus92

Ciaó,újra itt:)

Ilyen se volt még nagyon,hogy a legutobbi bejegyzésem után már 2 nappal írok,hm...büszke vagyok magamra:) *büszkefej*

Most csak unatkozom,végülis ezért tartok kisebb beszámolót.:) Ahogy néztem az előző postomat,elég hosszúra sikeredett,és ezért puszi mindenkinek akinek volt türelme végig olvasni:)

hát nézzük, mi történt velem az utolsó postom óta...hm...

hát pl. időjárás...mondhatni "kimelegedett"(de hülye szó...xD) nah szóval, csak így azért írom így,mert szombaton például mint te is észrevettétek, tök hideg volt,pulcsit,és hosszú nacit kellet felvennem,nagyon durva, de azért azóta már jobb idő van,de ma még mindig hosszúnacit vettem fel,de már csak pólóval,mert ma be mentem Dorogra. És ha már Dorogon jártam vettem Képes Sportot. Van benne Gerard-ról (Gerard Piqué) poszter:) tök szuper :D  meg még Sergio Ramos-ról is meg még Sebastian Vettel-ről is és van még benne Sampdoria és Arjen Robben poszter 2002-ből. Sergio Ramos van az elején,hogy a Real Madriddal le akarja a győzni a Barcát,há-há-há...majd meglátjuk...;)  És van a Képes Sportban a ledrágább 40 focista-lista, és ki az első? Nah? vajon? hát Lionel Messi:)  Ő 80 millió eurót ér :)(csak a Barcásokat írom) 3. Andrés Iniesta aki már egy tízessel kevesebb 70 millió euró(hát igen,Ő rúgta a VB győztes gólt) 4. Xavi Hernandez,Ő 67 millió euróba kerül, 6 David Villa aki 55 millió eurót ér. 10.Zlatan Ibrahimovic(róla keringenek átigazolási pletykák,de Ő mondta,hogy nem akar elmenni a Barcából) nah szóval Ő ér: 46 milliót és a 38.helyen Gerard Piqué,aki 28 milliót ér. De nem értem,hogy ezt mi alapján állították össze,vagyis írják " a piaci értékeket figyelembe véve",de a 2009/2010-es idény után Piqué hosszabított a Barcával, és 50 millió euróba határozták meg a kivásárlási árát,és Ibrát sem adja 50 millió euró alatt a Barca(ha a híresztelések igazak) nah szóval mind1, csak gondoltam megosztom veletek ezt:)

Jaaaj...xD hétfőn indult a Story TV-n egy új sorozat a címe: 'A szerelem nevében',arról szól,hogy van egy kislány akinek autóbalesetben meghallnak a szülei,és az apja 2 nővéréhez kerül ahol az egyik nagyon gonosz a másik meg imádja a kiscsajt, de a szülők halála után a gonosz nő lesz a kiscsaj gyámja...egyébként tudjátok ki játsza a gonosz nőt? Leticia Calderon,bizony Ő játszotta Esmeralda-t a sorozatban(gondolom senkinek nem kell bemutatni). tök furi:) Nah mind1,szóval most erre a sorozatra szoktam rá,Mexikói sorozat,minden hétköznap a Story TV-n 14:40-kor. Van még a TV2-n is egy sorozat, az Árva Angyal,néha szoktam azt is nézni,nem olyan rossz:) ez is egy Dél-Amerikai szappanopera. Nah és persze mint már régen írtam,a Cool-on is nézem az Ördögi kör-t az is nagyon szuper,és egyre izgalmasabb:) Még a Story TV-re visszatérve,van rajta Esmeralda, A betolakodó,Rosalinda..stb tudjátok ilyen régi szappanoperák, nah azokat is szoktam néha nézni,de csak néha ha nincs más a TV-ben. de tényleg... nem vagyok sorozat függő, Van a TV2-n a Médium, kedd este adják, amikor a nő álmodik minden-féle jövőbeli dolgot, azt is szeretem, meg még szoktam néha nézni az ilyen bűnügyi sorozatokat. De mint mondtam, nem vagyok sorozat függő...xD


Kicsit maradva a TV-nél...nekünk ilyen InviTV-nk van, azaz Invitel a Tv szolgáltatónk is.Nekünk Családi-csomag van,és abban nem volt Sport Klub, így külön kellett kérni,és anyu tegnap telefonált és kérte és már van Sport Klub:) Olyan jó, mert ott van Barca TV és ott adnak a Barca meccseket(de végülis a Sport1-en is) és remélem a mostani,barátságos és felkészülési meccseket is adják,mert sehol máshol nem láttam a műsor kínálatba, vagy lehet csak én vagyok vak:)Nah szóval, így már 5 sport-csatornánk van:) Tök szuper:D Meg lett még 1 zene tv, Trace TV,ismeritek?  Ez külföldi zene tv,sztem francia,mert úgy szokott benne dumálni a csaj,de nem adnak francia zenét,hanem R'n'B-t,vagyis adnak pop-ot is,de a zenék 70-80%-a RnB és Hip-Hop,és én szeretem ezeket  a zenéket, szóval tök szuper.

A legutolsó post elolvasásakor,unokatesómnak,Andinak is kedve támadt blogolni:) és jól csinálja,bár ehhez nem kell okosnak lenni senkinek...xD tessék megnézni : armandika.blog.hu/

Ugye előző posztomba írtam,hogy van farmom,és képzeljétek el,volt megrendelése m 6 db disznó, nekem nem volt csak 3, oké, akkor kell venni, megyek a farm-piacra(ahol a többi gazdától vehetek cuccokat),akartam venni 3 malacot, de csak úgy tudtam h 1+2 szóval egybe 3-at nem tudtam, vettem 1-et oké semmi gond, akartam venni 2-t és a 2 malac alatt volt h 50 malac nah és én figyelmetlenségembe azt vettem meg...így 3000 csengőpengőm( fizetőeszköz) csak úgy a semmibe... nah mondom okos vagyok... xD

Egy kis felhívás: Most pénteken ki jönne velem ice beach RnB partyra? vagy akár szombaton ice beachre?(lányok elsőbségben:) )  jelentkezni MSN-en vagy Facebook-on :)nah mind1, gondoltam megosztom ezt veletek....

Majd még láttok itt:)

Pusz-Pusz

u.i.: azért lett 2 színű a mostani post, mert a kék-és vörös(pontosabban,gránátvörös) az FC Barcelona színe (L)

Címkék: tv sorozat foci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr872183453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása