Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-07-26

2010.07.26. 17:48

szerző: Petrus92

hali-hali:)

Úristen!!!:S nagyon régen írtam,több mint 2 hónapja postoltam utoljára:$ bocsika:$ és ami ennél is meglepőbb...néztem ma a statisztikát,és május 24 óta is voltak látogatók:) tök furi:) de nagyon köszike:)    Azti...annyi minden történt velem azóta...húú... kezdem is...:)

Suliról most csak 2 fontos dolgot...nem akarok nyáron ezzel foglalkozni...nem buktam matekból,így nem kell a nyaramat tanulással töltenem, a másik pedig,hogy sikeresen leérettségiztem földrajzból:) 3-as lett,de az is tökéletes számomra, és ha jövőre is hasonló,vagy jobb eredményt érek el, büszke leszek magamra:)(bár matekból csak 20 pont,azaz 2-es a cél..xD) szal suliról csak ennyit....

És ami kimaradhatatlan az a foci...:) nem kell forgatni a szemeket,nem tudom szó nélkül hagyni ezt a 2010-es Dél-Afrikai VB-t:) elég furcsa volt nekem ez a VB... olyan igazi meglepetések voltak,de szerintem nem csak nekem... az ami a franciák körül volt botrány,meg ahogy az olaszok szerepeltek...hát elég szomorú...bár engem egyik sem érintett igen közelről.Mint írtam ez előző postban Argentínoknak és Spanyoloknak szurkoltam. Bár az Argentínok a 8 között kiestek,de azért jól játszottak,bár szegény Messitől mindenki sokat várt,és nem azt nyújtotta amit Ő tud. De most én védeném Őt... Barcában elért sikerei után, mindenki azt gondolta,hogy csak úgy rúgja a gólokat az Argentín válogatottban...de ha jobban belegondolunk a Barcában már összeszokott játékosokkal van...1994-ben,17 éves kora óta a Barcelona felnőtt csapatában játszik,szóval ott már összeszokott játékosokkal van...és a válogatottban azért még nem annyira...szóval szerintem nem kellene bántani... :) A másik akit nagyon támadtak a VB alatt a spanyolok játékosa Fernando Torres volt. 2 évvel ezelőtt az Ő győztes góljával lett Spanyolország Európa-bajnok,most pedig semmi jót nem tudott mutatni,de könyörgöm, akit márciusban vagy áprilisban(bocsánat,de ezt pontosan nem tudom) térd sérülés miatt műtenek,és a Világbajnokságon lép először pályára,attól szerintem senki ne várja el,hogy majd ontja a gólokat. Dehát itt amúgy is David Villa volt a spanyoloknál az"éppen hivatalos" góllövő,bár az utolsó 2 meccsen egyet sem lőtt,de előtte meg 5-t is..     A spanyol válogatott pedig...áhh:D nagyon ügyesek voltak 7 meccsen,8 gólt tudtak rúgni, a döntő volt a 4. meccs amit 1:0-ra nyertek:) de például az előző meccseken is volt úgy, hogy csak az ellenfél szerencséjének köszönhetően nem lett több gól a spanyoloknak... Ők igazán tisztán játszottak, nem rúgták fel az ellenfelet minden második percben, és a VB végén Ők kapták meg a Fair Play díjat a FIFA-tól:)(részletesebben az utolsó bekezdéseben) szóval ennyit erről...néhány meccsükön nekem a játékuk kicsit Barca-stílusú volt,de hát ezen senki ne lepődjön meg ha 11 játékosból 7 Barcás volt,ha pedig az elődöntőt és a döntőt nézzük, akkor pedig 8 Barcás játszott ott... szóval erről is ennyit:):D bár ettől függetlenül Sergio Ramosnak is voltak nagyon szuper megindulásai aki a Real Madridban játszik, az pedig,hogy Iker Casillas(aki szintén a Realban játszik) 4 meccsen nem kapott gólt,az is dicséretes,és Xabi Alonso is nagyon szuperül játszott,aki szintén a Real Madridban játszik és ott volt a csapatban még Capdevila aki szintén jól játszott,Ő egyébként a Villarrealban játszik.És az ahogyan Cesc Fabregas(csereként állt be,Ő váltotta Xabi Alonsot) passzolt Iniesta-nak...egyszerűen szupi volt:)szóval Viva Espanya!!! És megérdemelték azt,hogy Ők a Világ Bajnokok,mert hiába meneteltek végig a kieséses szakaszban 1:0-s győzelemmel,akkor is ők rúgtak gólt, és nem az ellenfél,az pedig ahogy a Hollandok játszottak a döntőben...senkit nem akarok megbántani...de nagyon erőszakosak voltak,főleg a 116.percben Iniesta gólja után,de azt hiszem ezt a sárga és piroslapok aránya is mutatja...és ilyenkor van az,hogy"bezzeg a bíró a spanyolokat segítette" nem,ez nem így van...attól,hogy Ők voltak a jobbak, még nem a bírókra kell fogni,azt,hogy az általad szimpatikus csapat vesztett és esett ki... apropó bírók...én tök büszke vagyok a magyar bírói trióra,nagyon ügyesen, és higgadtan vezették a mérkőzéseket:) ügyesek voltak:)          véget ért az egyik foci szezon és máris jön a következő... a Spanyol-bajnokásg például augusztus 28-án kezdődik,de addig sem maradunk foci nélkül, mert felkészülési meccsek vannak,szóval és ez így jóóó:) Visca Barcaaa!!!

Akkor így fociról ennyi...folytassuk tovább...egy kis zenével...nektek hogy tetszenek a VB-val kapcsolatos dalok? Én pl nagyon megszerettem Shakira-Waka Waka című számát,és a klippet is nagyon szeretem mert benne van a kedvenc focistám,Gerard Piqué <3 www.youtube.com/watch Őt 1:10-1:12-nél láthatjátok. A másik zene pedig K'naan-Waying Flag www.youtube.com/watch ez nem a David Guetta-s amit a Viva-n is adnak,de sztem ugyan olyan jó:) a harmadik pedig az Oh Africa Akon és Kerí Hilsontól,de ezt az előző posztomban már mutattam:)  

Pénteken,július 25-én Andival és Ritával voltam pesten ilyen F1-es kiállításon,bár én nem szeretem a F1-et,elmentem mert kiváncsi voltam, és megkértek:)de végülis jól éreztem magam, jó volt:) voltak régi kb 40-50 éves F1-es kocsik és Button mostani kocsija is ott volt,vagyis olyan amivel most versenyez:) szóval ezért elég érdekes volt:) és ezután bementünk a Mamutba, és a Mamut 2-ben a földszinten is volt egy ugyan olyan McLaren Mercedes kocsi ami a kiállításon,és az is olyan volt mint Button kocsija szóval tiszta F1-es volt a péntek:D

Most kivételes,hogy ennyit tudok írni, mert már kb 2-3 hete rossz az internet nálunk... 20 percig enged,hogy netezzek,és utána egyetlen oldalt sem tudok megnézni,de viszont MSN-re meg fel tudok menni, oda felenged...korlátlanul...szóval ezért is írtam most,mert már hamarabb is akartam írni,hisz úgyis régen írtam, csak 20 perc alatt nem tudnám begépleni azt amit akarok:) bár, mostanában enged rendesen netezni...de sztem most kiabáltam el...:S 

Most,hogy nyár van, ezt maximálisan kihasználom,köröm téren,most,hogy senki nem szólhat bele a körmöm alakjába-méretébe-és színében,végre olyan lehet amilyet én akarok...jelenleg 2 és fél centi hosszú(de lehet van 3 cm is,nem tudom),nagyon hegyes,és sötétbordó és ilyen aranycsillám van benne... nagyon szuper:D

Még egy picikét,visszatérek a focira,vagyis inkább az átigazolásokra és a VB statisztikáira:) az átigazolás terén csak annyit, hogy örülök,hogy David Villa-t még a VB előtt leigazolta a Barca,mert most nem biztos,hogy itt lenne,és akit még igazolt a Barca Ő Adriano Correira,Ő a Sevilla játékosa volt:) Viszont elment a Barcaból Yaya Touré,pedig Ő nagyon jó játékos volt...:( most pedig azon meg a téma,hogy Cesc Fabregas maradjon az Arsenal-nál,vagy  jöjjön a Barca-ba...elég necces a sztori,mert Arsene Wenger az Arsenal edzője,nem engedi el,Cesc viszont jönni akar(ha minden igaz) és most ezen megy a téma...de ki tudja mi lesz,a héten kell vissza menni Londonba a klubhoz, és akkor kiderül minden...     

És akkor a statisztikák: a 64 mérkőzésen 154 gól született. A legtöbb gólt a német válogatott rúgta,16 gól. Akik egyetlen gólt nem rúgtak az Honduras és Algéria volt. Aki a legtöbb gólt kapták a Koreai NDK volt 12 góllal(de akit a Portugálok 7:0-ra vernek az ne csodálkozzon semmin...xD) Akik a legkevesebb gólt kapták a svájciak voltak,csak 1 gólt kaptak. A legtöbbet kapura lövő csapat Spanyolország volt,121 kapuralövés. Ajátékos aki a legtöbbet kapura lőtt Ő Asamoah Gyan(Ghána) volt,33 kapuralövéssel. Ahol  egy meccsen a legtöbb kapuralövés volt az az Uruguay-Ghána meccs volt,49-cel. Akik a legkevesebbet lőttek kapura azok az Új-Zélandiak voltak,mindössze 15-tel. Elefántcsontpart-Portugália mérkőzésen esett a legkevesebb kapuralövés,csak 12, és Richard Kingston(Ghána)védett legtöbbet 24-et. A legdurvább meccs a Paraguay-Japán volt, 55 szabálytalansággal. A legsportszerűbb pedig a Németország-Anglia volt,13 szabálytalanság. Hollandok szabálytalankodtak a legtöbbet:126-ot,a Koreai NDK pedig csak 26-ot, a legkevesebbet Ők szabálytalankodtak. Honda(Japán) volt a legtöbbet szabálytalankodó játékos 19x.  A legtöbbet szabálytalanul megállított játékos Andres Iniesta(Spanyolország) 26. A legtöbb szabálytalanságot elszenvedett csapat Spanyolország volt 134-gyel,de Ők is passzolták a legtöbbet,3803 passz. Legtöbbet passzoló játékos Xavi Hernandez(spanyol) volt,669 passzal. Új-Zéland passzolt a legkevesebbet,663-at. Összes sárgalap a VB-n 246 volt. A döntő,Spanyolország-Hollandia hozta egy meccsen lévő legtöbb sárgalapot:13 .  Összesen 17 kiállítás volt a VB-n. Hollandia volt a legtöbbet büntetett csapat,22 sárgával és 1 pirossal. Koreai NDK büntették legkevesebbszer,mindössze 2 sárgát kaptak. A FIFA Fair Play-díjassa Spanyolország lett(de ezt fent már írtam:) ) Mindössze 2 öngól született a VB-n. a legtöbb gól egy meccsen 7:0 volt a Portugália-Koreai NDK.  7 meccs volt,ami gól nélküli döntetlen volt: Uruguay-Franciaország; Anglia-Algéria,Paraguay-Új-Zéland; Portugália-Elefántcsontpart;Portugália-Brazília; Svájc-Honduras;Paraguay-Japán. És Új-Zéland az egyetlen csapat,akit nem vertek meg.(mindig döntetlent játszottak) Ezeket a statisztikai adatokat,egyiik napipalban olvastam.

Képzeljétek csináltam én is farmot, a farmerama.com-on,aki akar,hívhat szomszédnak, a nevem: Petrus_Barca    :)

Hát nekem most több nem jut eszembe, de tuti elfelejtetem vmit...:S nah mind1:)

Pussz

Címkék: zene foci vb

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr322177833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása