2010-02-23

2010.02.23. 23:54

szerző: Petrus92

Sziasztok!

Most megint kb negyed óráig kerestem merre lehet új bejegyzést írni...Borzalom! xD

Most lett vége a Stuttgart-Barcelona és az Olimpiakosz-Bordeaux mérkőzésnek. Az utobbinak az eredménye Ciani góljával 0:1 lett:)   De a Stuttgart-Barca meccs,dúrva volt!Izgis! Cserék,kihagyott helyzetek(xD) sérülések. Bár 1. félidő után nagyon ideges voltam mert 25.percben Cacau lőtt egy gólt és így a Stuttgart vezetett,aztán jött a második félidő és az 52.percen Ibrahimovic lőtt egy gólt,és így már 1-1 lett,aztán ez maradt a végeredmény is:( de majd március 17-én visszavágó és akkor a Barca fogadja a Stuttgart-ot! Kíváncsian várom azt a mérkőzést is!  Holnap pedig Inter-Chelsea mérkőzés lesz este,bár itt sem szurkolok egyiknek sem.

Persze egy-egy postomban nem az összes meccset írom le ami a BL-ben történik meg ami egy ország csapatai között játszódik mint pl a Spanyol-bajnokság és stb, mert akkor lehet sose állnék le íz írással.

Egyébként,bocsika hogy csak most írtam,de tegnap azért nem akartam írni,mert ma úgyis írok/írtam a meccs miatt, és így megoldottam a 2 az 1ben vagy 3 vagy stb...

Szombaton ugye voltam az ovisok farsangján! Annyira cukik voltak a gyerekek akik cukibbnál-cukibb jelmezben voltak:) De Csenge! Hát valami cukibbnál is cukibb volt! Nyuszi jelmezben,istenem! Először meg sem ismertem! Aranyszívem! Arca fehérre kifestve, kapucnis nyuszi jelmez és  a kapucniján a nyuszifülek,és a nyakában a jelmezhez való répa lógott,jaaaaj aranyszívem!  Bár ahogy a műsoroknál(minden csoport külön műsor) néztem az ovónőket,hát elismerésem nekik a sok türelmükhöz,nekem tuti nem lenne, bár néha már a gyerekek is idegesítenek(NÉHA). De a Pókember jelmez még mindig nélkülözhetetlen a farsangokról,na dehát ez van:)

A sííszünet jól telik! Nyugisan! Ma pl fél 1 körül ébredtem fel,de kb 1 óra volt mikor felkelltem,és még láttam a kedvenc sorozatom ismétlését a Cool tv-n a Bosszú álarcát! 1 órakkor ismétlik az előző délutáni részt! Imádom azt a sorozatot! Egyre izgisebb! Dél-Amerikai sorozat,bár Los Angeles-ben játszódik! Bár én amuyg is szeretem a Dél-Amerikai sorozatokat,nézem az újabbakat is és a régieket is.  Szupcsik:D

Utoljára de nem utolsó sorban,meg említeném unokahugomat,Ármai Vandát,akiről tudom hogy állandó olvasóm,és véleménye alapján jó a blog. És annak ellenére hogy otthon is megtehetné,infó órán olvas engem! Köszike Vanda! (és persze azoknak is köszike akikről nem tudom hogy állandó olvasóm)

Nah mára ennyi lenne! Holnap vagy holnap után jelentkezek a következő postommal!

Cupp-Cupp

Címkék: farsang foci szünet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr281785630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása