Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-05-24

2010.05.24. 22:23

szerző: Petrus92

Sziasztok!

Mizujs? Bocsika,hogy megint elhanyagoltam a postolást,de kevés időm van. Van pár dolog amit meg szeretnék veletek osztani...Nyáron többet fogok írni! Igérem!

Hagyomány...foci...xD            Május 16-án a Barcelona bajnoki mérkőzést játszott a Valladolid csapatával. 4:0-ra nyert a Barca,Pedro góljával,és 2x Messi góljával,és 1 öngóllal amit Prieto lőtt maguknak xD így 99 ponttal 1. lett a Barca 2. a Real Madrid 96 ponttal, 3.pedig a Valencia 71 ponttal. Apropo Valencia... David Villa aki eddig ott játszott vissza igazolt a Barcahoz:D tök szuper:D:D:D      Május 22-én lejátszódott a BL döntő, Bayern München és Inter meccs. Inter nyert,D.Milito 2 góljával. Én mondjuk jobban örültem volna,ha a Bayern nyer, már csak azért is mert az Inter edzőjét,Mourinhót. De ez van....:S

Május 18-án kedden,Pankát lehoztuk hozzánk,mert Szabina sokat lesz Táton a barátjánál,és így inkább lehoztuk mint,hogy én menjek fel és unatkozzak.És csak jövő héten megy haza,mert most hétvégén Szabina megint nem lesz otthon és nekem kellett volna menni de így jobb,hogy marad. Szeretek fent lenni Pesten Szabinánál,csak az a baj, hogy ott unatkozom.:S  De azért 1x-1x felmegyek mert nem gáz, csak azért jobb itthon lenni.Szabinak már mondtam,hogy a nyaramat nem fogom Pesten tölteni. De majd elválik,reméljük a legjobbakat...bár lehet,hogy nem is lesz jó nyaram...:(

Csak így azért, mert matekból rosszul állok és dogát írunk szerdán,mindenki szurkoljon, mert ezen múlik,hogy bukok,vagy nem bukok év végén matekból. Szombaton voltam unokanővéremnél,Marcsinál.Ő elmagyarázta,meg azért okosabb lettem,csak a dolgozatok,valahogy sosem sikerülnek...:( Szóval itt is reméljük a legjobbakat! Szerdán 5.órában,11:45-12:30-ig, akkor írom a dolit!:(

Szombaton,osztálytársam Anna tartotta a szülinapi buliját. Nagyon jó volt:D A zene is jó volt,és finom koktélok is finomak voltak. Jó buli volt:)

Még 18 nap a foci VB-ig! Nagyon várom már. És különben is, akkor már kiderült,hogy bukok-e matekból vagy sem:( szóval VB...2 csapatnak szurkolok,Argentínok és Spanyolok. Argentínoknak azért mert egyik kedvenc focistám Lionel Messi ott játszik,a Spanyoloknak meg pedig mert a kedvenc országom és mert Barcelona,na meg azért mert 8 Barca játékos erősíti a spanyol keretet a kb 23 játékosból:) és így a Barcaból van a legtöbb játékos ott:D

Gondolom mindenki látta már a z új Pepsi reklámot, amiben Messi,Henry,Drogba,Kaka,Lampard,Torres és Arsavin focizik az afrikai gyerekekkel. Itt az egész reklám,mert a TV-ben csak kb 30 mp-et lehet látni:www.youtube.com/watch  és a 2.változat,ebben csak Kaka és Drogba van,de ez is nagyon vicces,nah meg a végén Messi ahogy a kecskével iszik Pepsit:www.youtube.com/watch és a 3.pedig amiben csak Messi szerepel<3 sztem ez is nagyon vicces:www.youtube.com/watch  imádom ezeket a reklámokat,és mellesleg a zenéje is jó,Akon ft. Keri Hilson - Oh Afrika:www.youtube.com/watch  nézzétek őket boldogan:D

mára ennyi,kezdek fáradni:)

Cupp Cupp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr622028836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása