2010-08-06

2010.08.06. 23:20

szerző: Petrus92

Halika!

 

Újra itt! Hm... most így hirtelen nem is tudom mit írjak bevezetőnek..áhh inkább kezdem:)

 

Szokásomhoz híven,kezdem a focival mint mindig:)

Folytatódik a felkészülési szezon a Barcánál is. Szerdán a K-Leauge ellen játszottak,ezt a meccset,2-5-re megnyerték:) Igaz,mikor elkezdődött a meccs rögtön 1.percben Choi Sung-kuk lőtt egy gólt,de csak 5 percig örülhetett a fejük a vezetésnek mert Ibrahimovic a 6. percben egyenlített,aztán a 35.percben Lee Dong-gook lőtt egy gólt,,megint vezettek,de Messi a 43 percben egyenlített,sőőt a 45.percben megint lőtt egy gólt,így már a Barca vezetett 2-3-ra.És ez a 2.félidő végéig így volt,mikor Victor Sanchez a 81.percben lőtt gólt,így már 2-4-re vetett a Barca,de ez csak 2 percig tartott,mert a 83.percben Soriano lőtt gólt, és így lett a végeredmény 2-5 :) (L)

és igen ezt írtam a VB utáni postomban,hogy Messi érezte,hogy nem a Barcaba játszik,és lám-lám, amint a clubban játszhatott máris rúgott 2 gólt:) Majd vasárnap játszanak Guoan ellen,Pekingben.

Erről röviden ennyit...és most az amin tegnap és mai is kiakadtam,hogy az augusztus 11-én Mexikó-Spanyolország mérkőzésre Del Bosque behívott a keretbe hét azaz 7(!!!!) Barca játékost.Sztetek?!!

Valdes,Puyol,Piqué,Busquets, Xavi, Villa és Pedro,akármelyik oldaláról nézem, ezt számomra érthetetlen....az a baj, hogy szerintem ezt még a Barca az idényben meg fogja szívni...:@ augusztus 9-én edzenek,feltételezem,hogy 10-én utaznak,11-én már meccs van. Szegények mennyire tesz jót sztetetek egy VB után,hogy ilyen mecsen részt vegyenek,majd ne adj isten valamelyik súlyosabban lesérül,akkor gáz lesz....és ez csak az egyik része... a másik az, hogy augusztus 14-én a Barcelona a Sevilla ellen játszik a Spanyol Szuperkupa döntőjében De mintha ez nem lenne elég...az argentínok is behívták Messit a válogatott szintén 11-én rendezendő Írország-Argentína barátságos mérkőzésre.Nah de akinek még ez is kevés annak elmondom, hogy arra a bizonyos Mexikó-Spanyol mérkőzésre behívták Jonathan Dos Santost is a mexikói válogatottba.És sem Bojan,sem Jeffren nem játszhat 14-én mert Ők a spanyol U21-ben játszanak majd Finnosrzág ellen. És azért ettől a 11 embertől senki sem kérheti h 14-én játszanak a Sevilla ellen,kockáztatva,hogy lesérülnek...hát szép...így a 14-ei mérkőzésre marad a felnőtt keretből:Pinto,Alves Keita,Milito,Maxwell Abidal. Persze Guardiola megoldja a szitut,fel hoz pár játékost a Barca Athletikből,ahogy azt a felkészülési meccsekre is tette....csak azért az mégsem ugyan olyan...még akkor sem ha a fiatalok eddigi 2 mérkőzésükön a Barcában nagyon ügyin játszottak.De én bízom bennük,hogy a legjobb formályukat hozzák, és a tőlük telhető legjobb eredménnyel lesz vége a meccsnek,és hogy majd a visszavágón,remélhetőleg a Barca 1.számú csapatának,csak egy kicsi lemaradást kell behozni majd augusztus 21-én. Szóval Visca Barcaaaaa!!!!

Ma hivatalossá vált,Cesc Fabregas nem igazol a Barcához.Bár ezen nem lepődöm meg....gondoltam,hogy így lesz.Nem szeretnék senkit támadni, de szerintem az Arsenal azért is volt ilyen kemény ebben a témában, mert az előző elnöke a Barcának rosszul nyitott az ügyben az Arsenal felé. Bár azért Ők sem gondolhatták, hogy majd mindenféle csillagászati összeget kifizetnek Cesc-ért. Őt sem akarom bántani,de ha annyira mondta,hogy a Barcába szeretne játszani,akkor miért nem intézte el Wengerrel,persze elhiszem,hogy nem volt könnyű dolga Cesc-nek sem...nah de most már mind1...kérdés,hogy igazolunk-e valakit helyette,vagy az Athletikből igazolunk-e... Nah mind1... ezt a témát befejeztem...

 

Még egy pici foci...kicsit megemlíteném hazánkat is...az Európa Liga csoprtkörében a Győri ETO a dinamo Zagreb-bel játszik, a Loki pedig a Litex Lovech-el játszik majd! Sok sikert nekik:)

 

Húúú...ma reggel 8-kor arra keltem,hogy le akar szakadni az ég...Úgy féltem...Villámlott,dörgött...jaaaj esküszöm én még 17 és fél év alatt ennyire vihartól még nem féltem,bár én a legkisebb dörgéstől is félek...(nem nevet) és ráadásul még tök egyedül is voltam, mert anyum és apum is 8-ra mennek dolgozni...és utána még délután is volt,és akkor még szintén egyedül voltam.... úúúú....:'( szegény Pankám is...úgy félt(nővérem,Szabina kutyusa aki néha nálunk van) nyűszített....és akkor bementem hozzá,leülltem,Ő az ölembe feküdt és együtt féltünk..xD …:'(

 

Mivel keresztanyumék nyaralnak, így nővéremék vigyáznak a házukra nővérem,férje Tamás és lányuk Csenge. És szerdán mikor jöttem haza a műkörmöstől,felcsöriztem anyumat,hogy hol van, mert gondoltam hogy ott lesz,csak biztos akartam lenni, és igazam volt,Noiéknál volt,bementem oda,és Noémi mesélte,hogy Csenge milyen szépen énekli a honfoglalás egyik zenéjét. Anyu üzletett kötött Csengével,ha elénekli nekünk,elviszi fagyizni. El is énekelte,de basszus 4 éves.és olyan ügyi volt...és ugye az üzlet,az üzlet,és elvittük fagyizni,és ha már kocsiba ülünk, mennyünk egy játszótérre,Tokodon a focipályánál van egy tök jó játszótér,oda szoktunk menni,és hát Csengének anyu nem tud nemet mondani,így oda is elvittük:) szimplán kb fél 9-re értünk haza...:)

 

Anyuval voltunk egyik nap vásárolni,és nem volt itthon ásványvízem(mert én csak a szénsav mentes vizet iszom meg) és mondtam neki,hogy vegyünk vizet,láttam a Szentkirályi címkéjét,hogy: „állítsa össze saját Szentkirályi 11-ét, küldjön be 11 Szentkirályi ímnkét és nyerhet 1 focilabdát vagy egy 2 személyes utat...egyik őszi meccsére” hűű felspanolva vettettem anyuval Szentkirályi ásványvízet,és itthon olvastam el figyelmesen szóról szóra,a játékot,és akkor láttam hogy a Real Madrid egyik őszi meccsére lehet jegyet nyerni...nah mondom szép...máskor már a boltban elolvasom figyelmesen,ha van vmilyen játék valahol.xD

 

Nem tudom,meséltem-e már,hogy ki akarjuk nyáron festeni a szobámat,és hogy én Barca színűt akarok, amit úgy oldanánk meg,anyu szerint, hogy a falak gránátvörösek,a fsarkok pedig kékek...de mikor szerdán ott voltunk Noiéknál, Ők mondták,hogy szerintük nagyon sötét lesz úgy a szobám, hogy miért nem lesz egy világosabb fal,és ilyen fal matricával meg a Barcelona címer. Hm... mondom ez nem is olyan rossz ötlet. Csak az a baj,hogy eddig sehol sem találtam ilyet... de ha valaki tud,azt megköszönném ha szólna nekem,msnen,vagy facebookon,vagy e-mailben. Köszi:)


 

Júúj..Figyelem,ma olvastam,hogy augusztus 11-én este sok hullócsillag lesz látható az égen. Én szerintem tuti megnézem,ha nem jön közbe semmi:) Ti is nézzétek meg:)


 

Nah mára ennyi:) Majd jelentkezem...


 

Puszi:)


 

 

Címkék: időjárás foci barca

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr742204638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása