2010-04-16

2010.04.16. 22:55

szerző: Petrus92

Halika!

Újra itt! Nagyon régen írtam már....:) nah jó.. egy hete:) azóta történt pár dolog velem...de inkább mesélek:)

Voltam Csengével színházban hétfőn,a budapesti Radnóti Miklós Színházban,ilyen gyerek előadáson. "Bárány Boldizsár":) kicsiknek szólt, de nagyon aranyos volt,én is élveztem:):$ utánna voltam vele a West End-ben,de amennyit ott mozgólépcsőztem vele,sztem annyit összesen életemben még sosem nem xD Garantálom,hogy ha 10x nem mentem fel vele azért,hogy utánna lejöhessünk,akkor 1x sem...xD, de nem baj,hisz még gyerek.Élvezte,és hagy élvezze:)

Szerdán fogadóóra volt a sulinkban:S... kicsit tartottam tőle, mert az utobbi időbe lerontottam "pöppet",így paráztam,hogy mi lesz,melyik tanár mit mond,de röviden-tömören annyi volt, hogy " nem tanul" ... hát.. izéé.... fütty...fütty....fütty..xD Még azért is tartottam ettől a fogadóórától,mert most szombaton(holnap,17-én) buliba akarok menni Szaszimmal(L) és ha nem nagyon tanulok,nem engedne anyum el.... De ma megkérdeztem tőle... azt mondta hogy alszik rá egyet:) sztem ez már félsiker:)

Ma nagyon jól éreztem magam Kittivel és Vandával:) szuper volt, annyit röhögtünk hülyültünk,bár ma inkább csak Vandával,de nem baj...:) Bár Kitti,kicsit hülyének nézett,de Ő sem panaszkodhat..tudok róla.. 1-2 dolgot:) :);)

Szereteném megköszönni Szaszimnak, hogy ma ott maradt velem suliban, és matekozott velem:) mert én sík buta vagyok matekból,és Ő meg okos,és segített:) cupp cupp:),de mint később kiderült,örült hogy ott kellet maradnia velem,mert így azzal a busszal mehetett haza amivel a barátja is:)

Hallotátok Cozombolis új számát? Címe: "Zene meg a szerelem" ,még a teljes számot,én sem hallotam,csak előzetest,de ha vki nézi a Viva Tv-t biztosan látni fogja még sokszor:) Én szeménly szerint szeretem Cozombolist,mert az Ő számai tényleg szólnak valamiről és nem mint az előadók 80%-ának számai a 'szerelem-elhagytál-megcsaltál-utállak-bukóvagy-deszeretlek-gyerevissza'..stb... most nem fikázni akarok semmit és senkit,mert nincs jogom hozzá,és én is szoktam azért ilyen számokat hallgatni,csak mondtam hogy neki nem ilyenek a számai. Persze azért akad más-több előadó is aki nem csak a szerelemről dalol,de most Kozit emeltem ki:) Ha YouTube-n rákerestek h 'Cozombolis',akkor dob ki tőle, sok zenét, és érdemes meghallgatni szerintem:) jó hallgatást:)

Jövő hét pénteken(ápr.23) lesz sulinkban buli,de mintha említettem már volna vmikor... Retro Party lesz:D és belépés,csak retro ruciban(itt ne a Retro Jeans-ra gondoljatok xD) szeretnék menni,meg megyek is,csak még azt nem tudom h miben menjek... pöttyös ruciba akartam menni,de nem fog összejönni...:S Sajnos:( de majd kiderül...meg beborul...xD

És itt elmondanám, egyik kedves élményemet,ami csütörtök este történt,mikor egyik kedves barátunkkal beszélgettünk msnen 3-asba Szaszi,Norbi és Én. És Szaszival segítettünk Norbinak valamiben mire Ő ezt írta:"Ti olyanok vagytok,mint az Alíz csodaországban az a 2 lökött kövér,pici ember" xD Köszönjük Norbi,mi is szertünk:) (L)   De most akkor Ők kedvesek vagy nem???? xD

Nah mára ennyi!

Folyt.köv.

Cupp Cupp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr761928197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása