Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-04-24

2010.04.24. 22:47

szerző: Petrus92

Sziasztok!

Újra itt! Megint régen írtam,de mentségemre szóljo h beteg vagyok:( Torokgyulladás és láz:( éa hangom sincs túlságosan:( szerdán éreztem h valami nem oké,aztán csütörtökön már fájt a torkom és suliban is éreztem hogy nem vagyok jó, mikor haza értem,megmértem a lázam és 38.5 volt:O:( aztán péntek reggel elmentünk orvoshoz anyummal,mert Ő is beteg,felfázott,de valami brutálisan:S Ő is kapott gyógyszert és én is,én már kezdek jobban lenni,de Ő nem nagyon:(:( remélhetőleg,csak jobb lesz:)

Hagyomány...mint foci:) BL-el kezdem:) kedden Inter-Barca mérkőzés volt. 3:1-re vesztett a Barca...:( tudom botrányos,de nem hozták azt a szintet,mint eddig,és a hosszú busz út sem tett túl jót nekik(ugye a vulkán miatt nem tudtak repcsivel utazni),de szerdán visszavágó lesz és ott tuti nyernek:) Egyébként a Barca gólt Pedro lőtte a 19.percben. Utánna a 30. percben Sneijder lőtt így lett 1:1,48.percben Macion és a 61.-ben pedig Milito. szóval kicsit ideges lettem,de ez nem az a Barcelona volt, aki a VILÁG LEGJOBB CSAPATA (L)      Szerdán Bayern-Lyon mérkőzés volt.(ezt a meccset nem láttam) de 1:0 lett a Bayern javára amit a 69.percben Robben lőtt,de Thomas Müller fejét is érintette a labda:) de ez a visszavágó kedden lesz:)  hát hajrá Lyon:)  Ma pedig a Spanyol Bajnokságban Barcelona-Xerez meccs volt:) és 3:1-re nyert a Barca:D:D:D 14.percbe Jeffrén lőtte utánna 24.percen Henry 2:0,de aztána 25.percben Bermejo,így 2:1 és az 56.percben Ibrahimovic így 3:1 lett:) a meccs vége igen érdekes volt,mert a 83.percben 2sárga lap a Xereznek a 88.-ban még 1 sárga a Xereznek 90.percben pedig 2 sárga és 2 pirosat sikerült összegyűjteniük...xD szép is vége volt...xD

Tegnap volt a sulimban Retro Party 6-10ig! Elmentem,kiváncsiságból milyen lesz,és nagyon jól sikeredett:) Nagyon jó volt:D:D barátnőmmel Virággal  végig táncoltunk kb csak 1x ültünk le pihenni:) volt egy punk(?) banda aminek 2 tagja a sulinkban tanul,(egyedül azt álltuk végig...nem a mi stílusunkxD) utánna 2 tanár a sulinkból és 2 diák is összeállt egy bandává és retro zenéket játszottak, utánnuk pedig Szaszim bátya nyomatta nekünk a retro zenét,és 10kor,stílusosan felcsendült a TV Maci zenéje:( és itt a vége fuss el véle:( de nagyon jó volt,csak az volt a gáz h  nekem 22:45-kor jött buszom,és addig ott álltam a buszmegbe és vártam,de voltak ott haverok így nem untakoztam,csak mikor fél 11 körül elment a buszuk, kicsit uncsiztam,de aztán jött osztálytársam Niki,és neki is 22:45kor jött busz,így együtt vártunk(csak nem 1 buszra) :) De a buli nagyon jól sikerült:)

Nah szerintem mára ennyi,mert érzem h nem vagyok jól! Bocsi mindenkitől....:S

Cupp Cupp

Címkék: foci suli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr691949027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása