Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-03-03

2010.03.03. 21:18

szerző: Petrus92

Hali mindenki!

Üdvözlet márciusban.xD(mintha nem tudnátok h március van...)

De elég rég írtam,február 25-én az tök rég volt:S

Van 1 jó hír! Már csak 29 nap tavaszi szünetig,vagyis úgy mondanám,hogy 5 nap szünetig,amiből alapból 3 napot nem járnánk,de köszönjük ezt  2 napot... cöh...:S:(:(

Úgy terveztem,hogy ez a post a zene szellemében fog íródni:) :$,és kivételesen nem lesz róla szó fociról:P

Kezdésnek,egy rap szám! Egyik barátomtól kaptam,Ő mutatta,igaz nem mai szám, de nekem nagyon tetszik,bár én egyébként is szeretem a rap-et. Ez a szám a 'Sex out South' és Tech N9ne "énekli" és közre játszik benne Big Krizz Kaliko és Kutt Calhoun is. De mint a címéből is kiderült,nem épp a sütés-főzésről szól. Nagyjából lefordítottam a szövegét,és...elég obszcén xD De nekem tetszik:) Itt a link akit érdekelne:www.youtube.com/watch

Következő szám Nadia Ali - Love Story . Aki hallot már Bárány Attila mixet és/vagy szereti a Disco's Hit-et, biztos tudja miről van szó. Meghallgattam "egyéni" környezetben is nem remixben,vagy mixben. Akit érdekel:www.youtube.com/watch

Ezután pedig a Memories. David Guetta-tól és Kid Cudi-tól.Ez a zene is ott van! Bár én alapjáraton nagyon szeretem David Guetta zenéjét. És a klipp sem rossz(sztem)Persze ez sem tök új,de most készült klipp és most lesz nagy zene(sztem). Link:www.youtube.com/watch

Következő alanyunk...Lola ft.Symbien - Callin. Alapból nem szeretem Lolát, nem hallgatom,nem érdekel,de ez a száma valamiért tetszik. Igaz, a klipp nem túl esemény dús,és a szöveg sem túl bonyolult,de nekem tetszik. Aki még nem hallota volna:www.youtube.com/watch

Kövi számról csak 2(vagyis 3) szót mondok: Leona Lewis,Avatar. De a szám címe természetesen nem Avatar xD,egyszerűen csak I see You. Bár a filmet sajnos még nem láttam,de a zene nagyon bejön. -sok embertől hallotam hogy nagyon jó film,ezért is szeretném megnézni-nah de mind1,most a zenéről van szó..xD Aki még nem hallota:www.youtube.com/watch

Asszem zenéről mára ennyi! Jó zene hallgatást:)

Most mesélek 2 sztorit magamról..xD

Ezen jót lehet nevetni! Göndöríteni akartam hajsütővel a hajam,és elkértem unokatesomtól az övét,mert Ő nem használja... de ez olyan h 5 az 1 ben,vasal,kreppel kicsiben és nagyban,göndörít kicsiben és nagyban...ilyen cserélhető fejes. És nekem kb 15 percbe telt mire rájöttem,hogy hogyan tudom belerögzíteni az "aksiba" a fejet...15 perc elment erre az életemből...xD De utánna olyan büszke voltam magamra:) :D:D:P

Következő pedig ma reggel történt! 6:00kor szoktam felkellni és 6:30kor indulok be a faluba a buszmegállóba mai kb 10-15 percre van tőlünk,hogy legyen rendesen helyem a buson,mert kimehetnék ahhoz ami közelebb van csak 3-5 percre, de az nekem túl egyszerű lenne(egyébként a reggel kivételével mindig ide megyek ki). Nah szóval én ma 6:30kor kelltem,és 6:45kor már a buszmegállóba voltam(ami közelebb van) 12 perc alatt felöltöztem,kisminkeltem magam,és megcsináltam a hajam,de ez a smink sem egy egyszerű smink volt. Úgy néztem ki mintha tényleg 30 percet készültem volna:) tök büszke vagyok ezért magamra:) (gratulációkat szívesen fogadokxD)

És...akkor elértünk a postom végére:) Folyt.köv.

Cupp Cupp

 

Címkék: zene reggelszünet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr731806961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása