2010-05-07

2010.05.07. 21:55

szerző: Petrus92

Hali!

Bocsika...:$nagyon szégyenlem magam...:$,nagyon régóta nem írtam,de mentségemre váljon,hogy el voltam foglalva...:) Nagyon sok dolog történt velem azóta:)...azt hiszem;) :D...de inkább mesélek:)

Foci...:) múlt héten lezajlottak a BL elődöntők,kedden Lyon-Bayern,szerdán Barca-Inter.Kedden a Bayern nyert,26.,66.és a 77.percben Olic góljával,így 3:0 lett,így 4:0,összesítésben a Bayern jutott a döntőbe,Barca-Inter...hát ez valami borzalom vt,2millió helyzetünk volt,és csak 1 gól sikeredett a 84.percen,Pique-nek,de már kevés idő vt az egyenlítésre,így kiestünk:(,de nem szomorkodtott a Barca hosszú ideig,mert szombaton(május 1.) a Villareal meccsen 4:1-re nyertek,Messinek(19.perc és 88.perc),Xavinak(34.perc) és Bojannak(42.perc) köszönhetően,Barca ismét megmutta hogy egy BL kiesés után is fel tudnak állni. És akinek ez még nem elég,kedden(05.04-én) a Tenerife-t is megverték 4:1-re:D Messinek(17.és 90.percben),Bojannak(63.perc) és Pedronak(77.perc) köszönhetően:) Szombaton a Sevilla-val játszik a Barca:) Hajrááá:D:D  (L)Barcelona(L)

Hajjajjj....Április 30-án lezajlott nálunk a ballagás,és tudatosult bennem,hogy jövőre én ballagok:) ennek örültem:) de utánna rájöttem h akkor érettségit is kell írnom,nah akkor már rögtön nem örültem..:S nah mind1,egyenlőre a jövőhét csütörtöki(05.13.) földrajz érettségire kell koncentrálnom....úgy félek...szurkoljatok...:)

Hétfőn-kedden-és szerán délutáni tanítás volt...:S hát ez jobban leszívta a maradék agyamat is,mintha 8-ra kellet vna menni. De így délre mentem és 5-re már itthon voltam,de azért mégis...na...:S xD

Jaaaj kébzeljétek eeeellll....Kedden vége lett A bosszú álarcának(dél-am.sorozat,Cool tv-n ment) tökre sajnáltam,mert nagyon sok jó,helyes faszi vt benne:S,de kezdődött az Ördögi kör,ez is olyan sorozat mint A bosszú álarca,és ebben is vannak jó faszik:D Kittimmel nézzük a sorozatot,így mindig megtárgyaljuk az előző napi részt:Dés hogy ki mennyire helyes. Hajjajj,de még milyenek:D A főszereplő,hmm:D Jencarlos Canela...hm:D nagyon ott van a szeren:) rakok be képet,....Tessék csajok:

Nagyon ott van ugye?:D:D:D:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Nah én megyek,mert már álmos vagyok:S

Majd jelentkezem még:)

Cupp Cupp

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr891982746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása