Petrus blogja

az én világom:) ami velem történik:) ami engem érdekel:) stb...:)

Friss topikok

Linkblog

2010-02-17

2010.02.17. 21:07

szerző: Petrus92

Sziasztok!

Újra itt vagyok,3nap kimaradással xD   Már csak 2 nap van hátra és utánna egy hét szünet:D Sí szünet:D

Tegnap VÉGRE elkezdődött a Bajnokok Ligája tavaszi szezonja.Vége a téli szünetnek:D:D:D -nah ennek a mondatnak sem örültem soha ennyire...xD-

AC Milan-Manchester United és Olimpique Lyon-Real Madrid volt a tavaszi szezon első meccsei:) Milán nyert 3:2-re a Manchester ellen, és a Lyon 1:0-ra nyert a Real ellen,ennek örültem,bár nem a Lyon a kedvenc csapatom,de mivel a Real-t nem szeretem... Bár ez a 2 eredmény még nem biztos 100% továbbjutás,mert 2 hét múlva március 10-én ezen meccsek visszavágója lesz:)

De ma is van meccs,méghozzá Porto-Arsenal és Bayern München-Fiorentina.           Itt sem szurkolok úgy totálisan senkinek...de örülnék ha a nyerné Porto nyerné azt a meccet,a másik mérkőzésen nem nagyon szurkolok senkinek:)

Nem úgy mint majd jövő héten,kedden a kedvenc csapatom az FC Barcelona játszik majd a Stuttgart ellen idegenben,nah ott lesz csak Hajrá Barcelona(részemről) xD:$ Aki nem értené h a Real-t miért utálom,annak elmondom hogy a Barcelona és a Real úgy vannak egymással mint Fradi és az Újpest... nah jó,igaz,bevallom,hogy ez egy nagyon durva és hülye hasonlat volt...:(:S  Nah és akkor fociról így ennyi xD

Nézzük mi van még itt....

Jah igen! Összeálltak énekesek és énekesnők,és "mai köntösbe öltöztették" a We are the World című slágert.Bár aki látta a téli olimpia megnyitóját az kicsi ízelítőt kaphatott a dalból.Szerintem nagyon jó lett! Nem húzom le ezt a verziót,eszem ágában sincs, de nekem a régebbi jobban tetszett,de ez is nagyon-nagyon szupi lett,és hát a címe is picit hosszabb lett : "We Are the World 25 for Haiti"               Itt a zene linkje,hallgassátok meg:)  : www.youtube.com/watch

Jó lett na xD

Éééés képzeljétek,Zsigmondy-napon ami nálunk a sulinap minden osztálynak kell egy jelenetet előadni egy adott filmből,na az én osztályom az Álom.net című filmet kaptuk:D én úgy örültem:D:D az az egyik kedvenc filmem:)(L)(L)(L)(L) akármit is adunk elő belőle jó lesz és szuper és tökéletes és stb... mert az én osztályom adja elő,és hogy ezt a filmet...hmm...:)^^ rossz nem is lehet^^ (L)

Asszem mára ennyi. Köszi hogy elolvastál:) Puszi: Petrus

                                                                                                                                                                                                        

Címkék: zene foci bejegyzés következő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrus92.blog.hu/api/trackback/id/tr81767385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása